گوشی Redmi K50 Gaming Edition در ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) رسما معرفی می‌شود

38993d7b1c1df103a5752b921a8a45d0
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گوشی‌های گیمینگ برای گیمرها و طرف‌داران بازی بسیار جذاب است چرا که می‌توانند با این گوشی‌ها حس متفاوتی از بازی را تجربه کنند. ردمی قصد دارد به زودی گوشی گیمینگ خود را برای طرف‌داران دنیای گیم وارد بازار کند. جدیدترین گوشی گیمینگ ردمی به نام Redmi است که عضوی از سری ردمی K50 است که در تاریخ ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن‌ماه) به طور رسمی رونمایی خواهد شد. تیزر تبلیغاتی این گوشی هوشمند برخی ویژگی‌های آن را مشخص می‌کند. یکی از این ویژگی‌ها سیستم خنک‌کننده پیشرفته اتاق بخار است که نسبت به نسل قبلی ۴۰% بهبودیافته و عملکرد بهتری دارد. ردمی در مورد دوربین این گوشی نیز اطلاعاتی را منتشر کرده است.

K50 Gaming Edition

K50 Gaming Edition

مشخصات فنی گوشی ردمی K50 Gaming Edition

بر اساس اعلام رسمی این شرکت، گوشی K50 Gaming Edition دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686  است که تصاویر با کیفیتی را ثبت می‌کند. این دوربین در شب نیز عملکرد خوبی دارد و تصاویر را با وضوح ۹۲۴۸*۶۹۴۴ به شما نشان می‌دهد.

دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی IMX596  نیز در ناچ حفره پنل جلویی قرار گرفته است تا از آن برای ثبت عکس‌های خود و تماس‌های تصویری استفاده کنید. ردمی نمونه‌ای از تصاویر گرفته شده توسط این دوربین‌ها را نیز منتشر کرده است که می‌توانید کیفیت خوب آنها را مشاهده کنید. همچنین این گوشی مجهز به سنسور Anti-flicker است تا هنگام عکس‌برداری بهترین نوردهی را داشته باشد.

نمونه عکس گوشی گیمینگ ردمی

نمونه عکس گوشی گیمینگ ردمی

blank

از دیگر ویژگی‌های تایید شده گوشی Redmi K50 Gaming Edition می‌توانیم به نمایشگر +FullHD این گوشی که از نوع OLED است اشاره کنیم. نرخ نوسازی این نمایشگر ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی آن ۴۸۰ هرتز است. وظیفه‌ی محافظت از این نمایشگر برعهده گوریلاگلس ویکتس است که دارای گواهی +DisplayMate’s A است.

ردمی این گوشی جدید گیمینگ خود را در رنگ نقره‌ای به نمایش گذاشته است؛ همچنین به نظر می‌رسد این گوشی گیمینگ دارای ۲ رنگ آبی و نقره‌ای خواهد بود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار