مشخصات نمایشگر و تراشه گوشی جدید شیائومی به نام میکس فولد ۲ لو رفت

6524389fea6b7c870e69044c9f83753d
زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدت‌هاست که گوشی‌های تاشو پا به عرصه رقابت گذاشته‌اند و طرف‌داران خاص خود را پیدا کرده‌اند. چند سال پیش، کمپانی شیائومی باعرضه اولین گوشی تاشو خود به نام میکس فولد وارد این رقابت شد. حالا طبق اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد این شرکت در حال ساخت نسل جدیدی از این گوشی است که احتمالا میکس فولد ۲ نام دارد.

اطلاعات جدیدی از Digital Chat Station منتشر شده است که به برخی مشخصات این گوشی اشاره کرده است. طبق این اطلاعات، گوشی جدید شیائومی با نمایشگر ۸ اینچی LTPO با رزولوشن تصویر ۲.۵K عرضه خواهد شد که با اندازه برخی از تبلت‌های موجود در بازار هم اندازه خواهد بود. برای مقایسه اندازه این گوشی، آن را با نمایشگر آیپد مینی اپل که ۸.۳ اینچی است مقایسه می‌کنیم؛ البته این نمایشگر فقط کمی بزرگ‌تر از نمایشگر میکس فولد ۲ محسوب می‌شود.

گوشی جدید شیائومی

گوشی جدید شیائومی

دیگر مشخصات گوشی جدید شیائومی

بعد از بررسی نمایشگر ۸ اینچی نوبت به معرفی تراشه می‌رسد. این گوشی از تراشه پرچم‌دار اسنپ دراگون ۸ نسل یک قدرت می‌گیرد که ظاهرا تا حالا تنها پرچم‌دار ۲۰۲۲ است که با این تراشه عرضه می‌شود. نکته قابل‌توجه این است که در این گزارش نامی از شیائومی میکس فولد ۲ نیست و تنها به نمایشگر ۸ اینچی اشاره شده است. اما تنها محصول شیائومی که با این مشخصات مطابقت دارد، گوشی جدید شیائومی یعنی سری میکس فولد است.

در کنار این گوشی جدید شیائومی، محصولات دیگری نیز قرار دارند که در آینده نزدیک عرضه خواهند شد. در این زمینه می‌توانیم به سری ردمی K50 اشاره کنیم که بر اساس اعلام رسمی شیائومی، فوریه ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد. سری ردمی K50 شامل چهار مدل ردمی K50، ردمی K50 پرو، ردمی K50 پرو پلاس و ردمی K50 گیمینگ ادیشن خواهد بود.

انتظار داریم کمپانی شیائومی در حال کار بر روی دو گوشی هوشمند با شناسه‌های thor و loki باشد که از دوربین‌های قدرتمندی بهره خواهند برد. از دیگر محصولات می‌توانیم به Redmi Note 12 و MIX Fold 2 اشاره کنیم که با گوشی Galaxy Z Flip سامسونگ رقابت خواهد کرد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار