می میکس ۴ اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و شارژ ۱۲۰ واتی روانه بازار می شود

4a3cd14c39af75049aa785f0d05a5152
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت شیائومی قصد دارد به زودی از گوشی پرچمدار خود به نام می میکس ۴ رونمایی کند. در این روزها او آماده می شود تا این گوشی را به کاربران و علاقه مندان خود معرفی نماید. بسیاری از طرفداران این برند منتظر این رونمایی از شیائومی هستند. نام این گوشی هوشمند جدید در لیست TENAA چین قرار گرفته است. از این رو می توان به مشخصات اصلی می میکس ۴ دسترسی داشت.

این شرکت در کنار معرفی گوشی هوشمند خود، قصد به معرفی محصولات دیگر خود از جمله تبلت می پد ۵، گوشی می CC11 و رابط کاربری کاربری MIUI 13 را نیز دارد. همه این محصولات به احتمال بسیار زیاد در اواخر مرداد ماه یا اوایل شهریور در چین معرفی خواهد شد.

احتمالا گوشی هوشمند جدید شیائومی مدل می میکس ۴ دارای یک صفحه نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اولد خواهد بود که رزولوشن آن فول اچ دی پلاس می باشد. این گوشی هوشمند جدید از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره می برد. همچنین انتظار می رود شیائومی این گوشی جدید را با ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه نماید. همچنین در این مدل شما حفره ای در بالای صفحه نمایشگر جهت قرارگیری دوربین سلفی مشاهده نخواهید کرد. بلکه می میکس ۴ شیائومی از دوربین های سلفی نسل دو بهره می برد. یعنی دوربین سلفی این مدل در زیر صفحه نمایشگر پنهان شده است.

می میکس ۴به احتمال بسیار زیاد گوشی شیائومی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می کند. همچنین شارژ سریع بی سیم این گوشی ممکن است ۷۰ یا ۸۰ وات را نیز پشتیبانی نماید. در طراحی این گوشی، یک ماژول سه گانه در پشت گوشی مشاهده خواهد شد. سه دوربین این گوشی در این ماژول قرار گرفته است. دوربین اصلی می میکس ۴ برابر با ۵۰ مگاپیکسل می باشد.

انتظار نمی رود که این گوشی مانند می ۱۱ اولترا از نمایشگر ثانویه و شبکه ۵G بهره ببرد. اما می میکس ۴ از تراشه Umcp4 که تراشه یکپارچه ای با رم LPPDR5 و UFS 3.1 است، بهره می برد. وزن این گوشی جدید شیائومی حدود برابر با ۲۲۶ گرم می باشد.

می سیکی، مدیر محصولات سری CC شیائومی خبر از عرضه گوشی های هوشمند جدید سری CC می دهند. او بیان نموده است که به دستگاهی با شماره مدل DC 2107119 که به نام می CC11  است وارد فهرست TENAA  شده است. به احتمال خیلی زیاد می CC11 همان می نوت ۱۱ خواهد بود که بازارهای جهانی منتظر آن هستند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار