رزولوشن صفحه نمایش می میکس ۳ آشکار شد

8d76bf11cef7940cebb3998ac6566eee
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت شیائومی در ۲۵ اکتبر سال جاری از پرچمدار جدید خود می میکس ۳ رونمایی خواهد کرد. گوشی هوشمندی که مشخصات بزرگی چون دوربین جهنده، صفحه نمایش بدون حاشیه، مشخصات رده بالا و برخی دیگر دارد.

به تازگی اطلاعات جدیدی درباره می میکس ۳ منتشر گشته است به رزولوشن صفحه نمایش این پرچمدار می پردازد. گفته شده این اسمارتفون از صفحه نمایش ۱۰۸۰×۲۳۴۰پیکسلی با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ بهره می برد.

پیشتر نیز گزارش شد می میکس ۳ دارای قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵جی است. اگر این خبر صحت داشته باشد باید آن را اولین گوشی هوشمند با چنین قابلیتی محسوب کرد. در سوی دیگر گفته شده شیائومی حافظه رم ۱۰ گیگابایتی برای آن در نظر گرفته است.

تاکنون برخی گوشی های هوشمند با چنین حافظه رمی معرفی شدند و می میکس ۳ اولین نیست اما می توان آن را در زمره اولین ها دانست. از مشخصات احتمالی می میکس ۳ باید به صفحه نمایش FHD+، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، دوربین اصلی دوگانه، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ و حافظه رم ۱۰ یا ۸ گیگابایتی اشاره کرد.

البته ممکن است مدلی با حافظه رم ۶ گیگابایتی که قیمتی کمتر از سایر نسخه ها دارد نیز معرفی شود. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا ۲۵ اکتبر سال جاری منتظر ماند و نمی توان به شایعات پرداخت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار