اولین گوشی تمام صفحه کمپانی سامسونگ معرفی شد

508f6d2c6fa4ccc056990079c1927547
زمان مطالعه: 1 دقیقه

کمپانی سامسونگ جدیدترین گوشی خود را با نام سامسونگ گلکسی A80 معرفی کرده است که از نمایشگری کاملا تمام صفحه برخوردار است. نوع طراحی که گوشی سامسونگ در این گوشی از آن استفاده کرده است کاملا تحسین‌برانگیز است درواقع کمپانی سامسونگ با طراحی کاملا مدرن و منحصربه‌فردی که در گوشی گلکسی A80 به کاربر برده است نشان داده است که در حال مدرن‌تر کردن سبک و سیاق طراحی‌های گوشی‌های هوشمند خود در آینده است.

صفحه نمایشی که کمپانی سامسونگ از آن در طراحی این گوشی استفاده کرده است کاملا تمام صفحه بدون هرگونه بریدگی است. مقیاس این صفحه نمایش برابر با ۶.۷ اینچ است که از وضوح تصویر فول اچ دی نیز برخوردار است. درضمن باید اشاره کنیم که به دلیل استفاده از وضوح تصویر فول اچ دی پلاس نمایشگر این گوشی هوشمند سنسور اثر انگشت آن نیز، با نمایشگر کاملا یکپارچه شده  است البته این ویژگی را قبلا در گلکسی اس ۱۰ نیز دیده بودیم.

ویژگی بارز دیگری که علاوه‌بر نمایشگر تمام صفحه بسیار به چشم می‌آید بهره‌مندی از دوربین کشویی است چراکه کمپانی سامسونگ برای  اینکه بتواند یک گوشی با نمایشگر تمام صفحه را طراحی کند نیاز داشته است تا دوربین سلفی را از بالای آن حذف کند از این‌رو از طراحی دوربین سلفی کشویی در این گوشی استفاده کرده است.

منبع

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار