ویوو X23 Star Edition معرفی شد

8154f560633d33279472d42cf75d5038
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ویوو X23 Star Edition معرفی شد

شرکت ویوو یکی از برندهای مطرح چینی محسوب شده که هر سال اسمارتفون های جدیدی را معرفی و عرضه می کند. به تازگی این شرکت تصمیم گرفت محصول جدیدی را به نام X23 Star Edition  رونمایی کند که در حقیقت همان X23 پیشین با ویژگی های متفاوت است.

X23 Star Edition گزینه رنگی منحصربفرد ترکیبی داشته و زیبا به نظر می رسد. نسخه ای که قرار نیست در مناطق دیگری به جز چین عرضه شود. از مشخصات نسخه معمولی X23 Star Edition باید به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و کیفیت Full HD+ که رزولوشن ۲۳۴۰*۱۰۸۰ پیکسلی داشته اشاره کرد.

گذشته از آن می بایست به سنسور اثرانگشت درون نمایشگر، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۷۰ ، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور IMX363 سونی، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی، فناوری Game Turbo برای افزایش قدرت گرافیکی پرداخت.

ویژگی های بزرگی توسط ویوو برای X23 Star Edition و نسخه معمولی آن در نظر گرفته شد. سیستم عامل این اسمارتفون اندروید ۸.۱ اوریو است و با رابط کاربری FunTouch OS 4.1 جذابیتی را در کار با این گوشی هوشمند می توان شاهد بود.

گفتنیست X23 Star Edition باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری با فناوری شارژ سریع داشته و قیمت آن به ۵۰۰ دلار می رسد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار