شیائومی می ۸ پرو معرفی شد

5ef52e39ffbc676e554bc3d665918f44
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت شیائومی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده اسمارتفون چینی بوده که در تولید دیگر دیوایس های هوشمند نیز فعالیت دارد. به تازگی این شرکت طی رویدادی چند محصول جدید از جمله تلفن هوشمند پرچمدار می ۸ پرو را معرفی کرد.

این اسمارتفون دارای صفحه نمایش ۶.۲۱ اینچی Super AMOLED  Full HD+ با رزولوشن ۲۲۴۸*۱۰۸۰ پیکسلی بوده و از پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ قدرت می‌گیرد. پردازنده ای که می توان انتظار عملکرد بالایی داشت و بیشتر روی پرچمداران سال ۲۰۱۸ شاهد بودیم.

در دیگر مشخصه ها باید به حافظه رم ۶ گیگابایتی یا ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۶۴ گیگابایتی، سنسور اثرانگشت درون نمایشگر و چندی دیگر اشاره کرد. شیائومی Mi 8 Pro  از دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی ، باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری با فناوری شارژ سریع و سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو برخوردار است.

متاسفانه شرکت چینی اشاره ای به زمان عرضه و قیمت پرچمدار جدید نداشته اما اعلام شد در گزینه رنگی گرگ و میش قرمز به فروش می رسد و گذشته از تنوع رنگی می ۸ اصلی را نیز شامل می شود.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت رسمی شیائومی مراجعه کرده تا اطلاعات کاملی بدست آورید. در اواخر سال جاری شیائومی می میکس ۳ را با ویژگی های جدید و مشخصات رده بالا معرفی خواهد کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار