شیائومی می ۱۱T پرو به معرفی نزدیکتر شد

bf419cec92fa91cb25c3a2d3681a77f6
زمان مطالعه: 2 دقیقه

چینی ها دست به تولید گوشی هوشمند با شماره مدل SG2107113 زده اند. اینگونه که از اخبار منتشر شده مشخص است این گوشی موفق به دریافت مجوز از یک مرجع اطلاعاتی از کشور مالزی شده است، که این خبر گویای این  است که این گوشی به زودی و به احتمال زیاد با نام می ۱۱T در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

SIRIM  که نام همان مرجع اطلاعتی کشوری مالزی است هیچ مشخصات دیگری در رابطه با این گوشی بیان نکرده است، تنها اطلاعاتی که می شود از این منبع به دست آورد این است که با توجه به نام گوشی که می۱۱T پرو است، می شود حدس زد که این گوشی یک مدل استاندارد هم خواهد داشت، از طرفی دیگر نام و شماره مدل این گوشی هوشمند کمپانی شیائومی در پایگاه داده IMEI  نیز قرار گرفته است. گفتنی است که مجوز قبلی که این دستگاه دریافت کرده بود از مرجع اطلاعاتی FCC  بوده است، وجود همین مجوز ها نشانگر این است که شیائومی به زودی از این دستگاه هم رونمایی خواهد کرد.

مشخصات شیائومی می 11Tدر حالی که هیچ گونه اطلاعاتی در باب این گوشی فاش نشده است؛ کاربران در رابطه با این گوشی حدس و گمان هایی داشته اند که احتمال صحیح بودن آنها نیز وجود دارد. شیائومی در سال ۲۰۲۰ گوشی های می۱۰T  و می ۱۰Tپرو را به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز کرده بود، بنابراین دور از انتظار نیست که برای تولید این گوشی بار دیگر از تراشه های اسنپدراگون استفاده کند اما مدل های پر قدرت تر آن همچون اسنپدراگون ۸۸۸ و یا اسنپدراگون ۸۷۰ را به کار گیرد.

این کمپانی چینی در سال گذشته گوشی می ۱۰T را به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی و گوریلا گلس ۵مجهز کرد. این گوشی دارای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۶۴مگاپیکسلی بود که یک سنسور فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکروی ۵ مگاپیکسلی آن را همراهی می کردند. باتری به کار رفته شده در گوشی می ۱۰T یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که که از شارژ پر سرعت ۳۳ واتی نیز برخوردار است. قابل ذکر است که مدل بالاتر این گوشی یعنی می ۱۰T پرو تنها دو تفاوت با مدل استاندارد دارد و آن هم اینکه دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزشگر اپتیکال است.

همانطور که مطلع هستید می ۱۰T در بازار داخلی چین با نام ردمی K30S روانه بازار شد، انتظار می رود که می ۱۱T نیز با عنوان ردمی روانه بازار دیجیتال شود. اطلاعات موجود در رابطه با این گوشی از کمپانی شیائومی در همین حد است، باید منتظر بمانیم این غول چینی از این دستگاه تازه نفس رونمایی کند تا اطلاعات دقیقی را بدست آوریم.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار