درز اطلاعات فنی بیشتر و قیمت شیائومی Mi Mix 3

1e5c7f6e0c041ad1a337dcc2119d7aea
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شیائومی به قولی که راجب گوشی می میکس ۳ داده بود عمل کرد، این شرکت می‌ میکس ۳ را به همراه اینترنت ۵G و یک چیپست جدید در بارسلونا معرفی کرد. سانگ مدیر محصولات شرکت شیائومی این دستگاه را معرفی کرد.

درز اطلاعات فنی بیشتر و قیمت شیائومی Mi Mix 3

این شرکت برای اینکه بتواند سرعت دانلود را به گیگابایت برساند از آخرین نسل کوالکام بهره گرفته است. که در واقع یک چیپست عالی و یک مودم اسنپدراگون X50 در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. بر اساس آنچه رئیس شرکت چیپ گفته:

اتصال اینترنتی ۵G دربار‌ه‌ی سریعتر شدن گرافیک نیست، این فناوری قرار است یک تجربه‌ی کاملا متفاوت به کاربران شیائومی بدهد.

در کنار یک چیپست جدید و اتصال ۵G شما می‌توانید همان ویژگی های موجود در نسخه‌ی قبلی می میکس ۳ را که عبارتند از:

  • صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچ از نوع AMOLED
  • بدنه‌ی سرامیکی
  • دوربین دوگانه پشتی به همراه سنسور های ۱۲ مگاپیکسلی
  • دوربین دوگانه‌ی سلفی به همراه سنسور اصلی ۲۴ مگاپیکسلی و سنسور فرعی ۲ مگاپیکسلی برای عمق تصویر
  • مکانیزم کشویی

دسترسی و قیمت

باتوجه به این که در نسخه‌ی جدید می میکس ۳ شما شاهد اینترنت ۵G و چیپست گرافیکی و پردازنده جدید هستید، قیمت آن نیز بالاتر رفته است.  حالا شما به جای ۵۰۰ یورو باید ۵۹۹ یورو بپردازید تا بتوانید مدل ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن را با رنگ آبی خریداری کنید.

رئیس محصولات شرکت شیائومی اعلام کرده است شما می‌توانید این دستگاه را از ماه می در فروشگاه Mi.Com و فروشگاه خرده فروشان مشاهده و خریداری کنید. شرکت شیائومی برای عملکرد هر چه بهتر این دستگاه با پوشش ۵G با پنج شرکت عقد قرار داد کرده است و در نظر دارد تا به توسعه و گسترش قرار دادهای خود بپردازد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار