گوشی شیائومی ۱۲ ، شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی ۱۲X برای بازارهای جهانی عرضه شد

572ceda03a8065f12cae76a4e8d964fe
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سری ۱۲ شیائومی مدتی قبل در چین رونمایی شد و حالا شاهد عرضه جهانی این سری پرچم‌دار هستیم. این سری در بازارهای خاورمیانه، آسیای شرقی، آمریکای لاتین و آفریقا عرضه خواهند شد. طبق اعلام کمپانی شیائومی، گوشی شیائومی ۱۲ پرو با قیمت ۱۰۰۰ یورو و ۱۰۰۰ دلار با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی دارای یک نسخه دیگر با رم ۱۲ گیگابایتی نیز هست که حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی دارد.

برچسب قیمتی نسخه پایه این سری از گوشی‌ها یعنی Xiaomi 12 با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۷۵۰ دلار و ۸۰۰ یورو خواهد بود. البته این نسخه دارای حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ و ۱۲ نیز خواهد بود. در مقایسه با پرچمدار نسل قبلی، شیائومی می ۱۱، قیمت شیائومی ۱۲ حدود ۵۰ دلار افزایش داشته است.

گوشی شیائومی ۱۲X که دارای حافظه ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت است با قیمت ۶۵۰ دلار و ۷۰۰ یورو به فروش خواهد رسید. البته این گوشی قابلیت افزایش حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت را دارد.

گوشی شیائومی 12

گوشی شیائومی ۱۲

مشخصات فنی سری گوشی شیائومی ۱۲

گوشی Xiaomi ۱۲ دارای دوربین سه‌گانه است که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بوده و در کنار آن دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی نیز قرار دارد. این گوشی از تراشه Snapdragon 8 نسل ۱ استفاده می‌کند و دارای باتری لیتیوم پلیمر ۴۵۰۰ میلی‌آمپری با فست‌شارژ ۶۷ واتی است. نمایشگر این گوشی ۶.۲۸ اینچی و از نوع AMOLED است که دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است.

Xiaomi 12 Pro دارای سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. نمایشگر ۶.۷۳ اینچی این گوشی از نوع LTPO AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. باتری لیتیوم پلیمر ۴۶۰۰ میلی‌آمپری این گوشی دارای فست‌شارژ ۱۲۰ وات است. تراشه‌ای گوشی شیائومی ۱۲ پرو از آن قدرت می‌گیرد Snapdragon 8 نسل ۱ بوده که به همراه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ و ۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد.

Xiaomi 12X هم مانند شیائومی ۱۲ از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶.۲۸ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. به‌علاوه، منبع تغذیه این گوشی هوشمند باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۶۷ واتی است.

هر سه‌گوشی شیائومی ۱۲ دارای رنگ‌های خاکستری، بنفش و آبی است ولی متاسفانه رنگ سبز برای بازارهای جهانی در دسترس نخواهد بود. نکته دیگر این است که کاربران با خرید با هرکدام از مدل‌های سری شیائومی ۱۲ یک اشتراک پریمیوم رایگان سه‌ماهه یوتیوب را دریافت می‌کنند که امکان تماشا ویدئوها بدون تبلیغات و دانلود آن‌ها را فراهم می‌سازد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار