شیائومی سری ۱۲ تنها در ۵ دقیقه رکورد فروش جدیدی ایجاد کرد

4c1d981ecd41e4434265b02c41fa3c5f
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گوشی‌های شیائومی سری ۱۲ در هفته گذشته معرفی شدند و پیش‌فروش خدمات بلافاصله پس از راه‌اندازی آغاز شد. بااین‌حال اولین فروش رسمی این سری پرچم‌دار جدید امروز انجام شد. ساعاتی پیش، شیائومی به طور رسمی موج اول اطلاعات فروش سری ۱۲ شیائومی را اعلام کرد. طبق آمار به‌دست‌آمده، این گوشی تنها در پنج دقیقه ابتدایی از طریق فروشگاه‌های آفلاین و آنلاین معادل ۲۸۳ میلیون دلار فروش داشته است. این دستاورد سری ۱۲ شیائومی نشان از محبوبیت این سری دارد. طبق بازخورد اولین دسته از مشتریانی که شیائومی۱۲ را تجربه کردند، این گوشی هوشمند به اندازه کافی عالی و پیشرفته است. علاوه بر بهبود ظاهری، سری ۱۲ شیائومی در عملکرد نیز پیشرفت‌هایی داشته است.

شیائومی استراتژی جدیدی را برای گوشی‌های خود در نظر گرفته است و باتوجه‌به اینکه این برند گوشی‌های هوشمند خود را در سه رده معرفی کرده و در اولین حضور این گوشی‌ها در بازار، فروش چشمگیری را تجربه کرده است، به نظر می‌رسد اکنون شیائومی به هدف خود رسیده باشد. هر سه گوشی هوشمند از ۲۸ دسامبر برای پیش‌خرید در دسترس بودند. بااین‌حال، اولین فروش رسمی امروز انجام شد. در حال حاضر، این گوشی‌های هوشمند فقط در چین در دسترس هستند و هیچ اطلاعاتی در مورد در عرضه‌ی جهانی آنها وجود ندارد.

این کمپانی، شیائومی سری ۱۲ و شیائومی۱۲ X را در اندازه‌ی ۶.۲۸ اینچی و با نمایشگر OLED و شیائومی۱۲ پرو را در اندازه‌ی ۶.۷۳ اینچی با نمایشگر LTPO AMOLED عرضه کرده است. این برند محبوب، شیائومی۱۲X  را بسیار هوشمندانه طراحی کرده است؛ چرا که با وجود پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی از برچسب قیمت مناسبی بهره می‌برد تا همچنان یک گزینه نه‌چندان گران برای مشتریانی که قصد دارند تجربه‌ای در سطح پرچمدار داشته باشند، ارائه کند.

 

شیائومی 12

شیائومی ۱۲

رنگ بندی و قیمت

شیائومی ۱۲ در رنگ‌های مشکی، آبی و صورتی با جنس پشت شیشه‌ای و رنگ سبز با چرم گیاهی ارائه شده است و قیمت‌های آن در حافظه‌های مختلف به شرح زیر است.

  • ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت – ۳۶۹۹ یوان (۵۸۰ دلار)
  • ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت – ۳۹۹۹ یوان (۶۲۷ دلار)
  • ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت – ۴۳۹۹ یوان (۶۹۰ دلار)

شیائومی۱۲ پرو نیز از رنگ‌بندی‌های شیائومی۱۲ پیروی می‌کند و با حافظه‌های مختلف قیمت‌های متفاوتی دارد:

  • ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت – ۴۶۹۹ یوان (۷۳۷ دلار)
  • ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت – ۴۹۹۹ یوان (۷۸۵ دلار)
  • ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت – ۵۳۹۹ یوان (۸۴۷ دلار)

شیائومی ۱۲X در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی و در حافظه‌های مختلف عرضه می‌شود:

  • ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت – ۳۱۹۹ یوان (۵۰۲ دلار)
  • ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت – ۳۴۹۹ یوان (۵۴۹ دلار)
  • ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت – ۳۷۹۹ یوان (۵۹۶ دلار)

باتوجه‌به قیمت‌های لیست بالا و مشخصات این گوشی هوشمند، گوشی‌های سری ۱۲ شیائومی محصولاتی به‌شدت رقابتی هستند. دور بعدی فروش این مجموعه تا چند روز دیگر انجام می‌شود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار