گلکسی M23 و M33‌ رسما معرفی شدند

671c07486cef729bdb5eceb5679bebbc
زمان مطالعه: 1 دقیقه

کمپانی سامسونگ به‌تازگی چند گوشی جدید شامل: گوشی‌های A13، A23، M23‌ و M33. را معرفی کرده است. در این خبر به مشخصات فنی گوشی‌های گلکسی M23 و گلکسی M33 اشاره شده است.

این دو گوشی از سری M از لحاظ ظاهری باهم متفاوت هستند اما در بخش مشخصات فنی بسیار شبیه به هم هستند. نمایشگر هر دو گوشی ۶.۶ اینچی و از نوع TFT  و دارای رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل است. گوشی M33 دارای چهار دوربین است که سه دوربین آن با M23  شباهت دارد. این دو گوشی دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق هستند.

گلکسی M33

گلکسی M33

در بخش باتری باید به یکی از تفاوت‌های این گوشی‌ها اشاره کنیم چرا که گلکسی M33  دارای یک باتری بزرگ‌تر ۶۰۰۰ میلی‌‌آمپری دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و میزان رم بیشتر (از ۶ تا ۸ گیگابایت) است. طبق اطلاعاتی که از قلب تپنده این گوشی در دست داریم، می‌دانیم که تراشه گوشی M33 هشت هسته‌ای است. این گوشی دارای وزن ۲۱۵ گرمی و ابعاد ۱۶۵.۴*۷۶.۹*۹.۴ میلی‌متر است.

سامسونگ هنوز چیزی از تاریخ عرضه این گوشی منتشر نکرده است اما این گوشی‌ها در بازارهای هند و اروپا عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی گلکسی M23

سامسونگ M23

سامسونگ M23

در مقابل گوشی گلکسی M23 وجود دارد که منبع تغذیه آن یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است. یکی دیگر از تفاوت‌های این گوشی با  M33 این است که فاقد دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی دارای حافظه داخلی ۱۲۸ و رم ۴ گیگابایت بوده و با نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع TFT عرضه می‌شود. وزن ۱۹۸ گرمی این گوشی نسبت به M33 سبک‌تر است.

مدل‌های قبلی این گوشی‌ها M22 و M32  بوده که هر دو از نمایشگرهای ۶.۴ اینچی از نوع Super AMOLED  با نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز برخوردار بودند. حالا باتوجه‌به اینکه در گوشی‌های جدید شاهد نمایشگر TFT هستیم متوجه می‌شویم که نسل قبلی عملکرد بهتری داشته است.

در مورد این گوشی هم هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه آن در دست نیست.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار