ویو Z3x معرفی شد

e0c5006a1afa4e7f4b6c7a845054e945
زمان مطالعه: 1 دقیقه

هفته‌ی گذشته ویو گوشی جدید خود را در TENNA تست کرد و امروز آن را به صورت رسمی معرفی کرد. این دستگاه بسیار شبیه به ویو وی ۹ و ویو زد ۱ است و مشخصات تقریبا یکسانی دارد، با این حال آن را Z3x می‌نامند.

این دستگاه از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ بهره می‌برد که در کنار رم ۴ گیگابایتی قرار گرفته است و در حالت پیش فرض حافظه‌ی داخلی آن ۶۴ گیگابایتی است. Z3x از یک نمایشگر ۶.۲ اینچی از نوع LCD بهره می‌برد که دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است و از طراحی ناتچ بهره می‌برد.

در بریدگی بالای نمایشگر شاهد یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستیم که دیافراگم آن ۲.۰ می‌باشد و به طور کلی تنها تفاوت این دستگاه با ویو زد ۱ به شمار می‌رود. بعنوان یک گوشی جدید بر روی Funtouch OS 9 اجرا می‌شود که بر اساس اندروید پای است. و برخی از قابلیت های گیمینگ چون توربو گیم و سیستم توربو بهره می‌برد.

در قسمت پشتی این دستگاه هم یک دوربین دوگانه تعبیه شده است که دارای لنزهای ۱۳ + ۲ مگاپیکسلی می‌باشد و از هوش مصنوعی بهره می‌برد. Z3x برای امنیت کاربران دارای یک حسگر اثر انگشت است که بر روی پنل پشتی آن تعبیه شده است.

Z3x در رنگ های قرمز، سیاه و بنفش خواهد آمد و دارای برچسب قیمت یک گوشی اقتصادی می‌باشد(۱۸۰ دلار). پیش فروش Z3x از یکم ماه مه آغاز خواهد شد و فروش آن یک هفته پس از آن به وقوع خواهد پیوست.


منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار