vivo Y91i به همراه نمایشگر ۶.۲ اینچ در هند عرضه می‌شود

f4f89d551b7bffbf046d028277628ff9
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت ویو گوشی اقتصادی جدیدش را در هند عرضه کرد! پیش از این شاهد عرضه‌ی vivo Y91 توسط این شرکت بودیم که البته قیمت آن بالا بود. برای حل این مشکل این شکل محصول جدیدی را با نام vivo Y91i عرضه کرده است که به طور کلی دارای همان مشخصات مدل قبلی است اما قیمت آن به طبع کمتر است.

این دستگاه به طور مشابه دارای یک نمایشگر بزرگ ۶.۲ اینچ است که کیفیت آن اچ دی پلاس است و به صورت مدرن طراحی شده است. شما می‌توانید ناتچ قطره‌ای را در بالای نمایشگر این دستگاه به خوبی مشاهده کنید(درست مانند مدل vivo Y91)

قلب تپنده‌ی vivo Y91i را یک پردازنده‌ی Helio P22 تشکیل داده است که در کنار یک رم ۲ گیگابایتی قرار گرفته است. مدل پایه‌ای این محصول دارای حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایت است اما شما می‌توانید آن را از طریق حافظه‌ میکرو اس دی افزایش دهید.

vivo Y91i به همراه نمایشگر 6.2 اینچ در هند عرضه می‌شود

vivo Y91i فاقد حسگر اثر انگشت است اما شما می‌توانید آن را با استفاده از قفل تشخیص چهره (دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی) باز کنید. در قسمت پشتی این دستگاه یک دوربین تک با سنسور ۱۳ مگاپیکسل تعبیه شده است که دارای گشودگی دیافراگم ۲.۲ است.

این شرکت بر روی vivo Y91i سیستم عامل Funtouch OS 4.5 را اجرا کرده است که بر پایه‌ی اندروید ۸.۱ می‌باشد. در نهایت این دستگاه از دو اسلات برای سیم کارت پشتیبانی می‌کند و دارای یک باتری با ظرفیت ۴۰۳۰ میلی آمپر ساعت است که از طریق یک ورودی میکرو یو اس بی شارژ می‌شود.

شما می‌توانید مدل پایه‌ی vivo Y91i را با قیمت ۱۱۵ دلار و مدل ۳۲ گیگی آن را با قیمت ۱۲۱ دلار و در رنگ های سیاه، قرمز و آبی اقیانوسی خریداری کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار