ویوو Z10 محصول جدید چینی ها

899b740f473e4381e6771259229e2aad
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ویوو Z10 محصول جدید چینی ها

شرکت ویوو هر روز به معرفی محصول جدیدی از سری گوشی های هوشمند خود می پردازد. به تازگی این شرکت مطرح تصمیم گرفت اسمارتفون جدیدی را به نام Z10 معرفی کند که به نوعی میان رده است.

Z10 اسمارتفونی با برخی ویژگی های V7+ بوده و تجربه کاربری خوبی را رقم می زند. از مشخصات آن باید به صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی ۱۴۴۰*۷۲۰ پیکسلی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۴۵۰، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، باتری ۳۲۲۵ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید نوقا با رابط کاربری FunTouch OS 3.2 ، پشتیبانی از دو سیم کارت مجهز است.

در دیگر مشخصه ها این اسمارتفون دارای دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی بوده و در بخش سلفی نیز یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. ویوو قصد داشته Z10 را در گزینه های رنگی طلایی، مشکی و آبی با قیمت نامشخصی در تاریخی نامعین به فروش برساند.

انتظار می رود چینی ها بزودی تلفن هوشمند دیگری از سری Z را معرفی کنند که همگی دارای طراحی باکیفیت بوده و به مشخصات بزرگی مجهز هستند. پیش بینی می شود ویوو بزودی تغییر رویه ای در طراحی و مشخصات اسمارتفون های خود دهد.

شایان ذکر است اخیرا ویوو نکس را معرفی کرده که به عنوان یکی از بی حاشیه ترین گوشی های هوشمند شناخته شده و از مشخصات پرچمدار بهره می برد. البته بعید است دیگر شاهد پرچمداری در سال جاری توسط ویوو باشیم و تنها باید انتظار رونمایی چند مدل میان رده را داشت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار