ویوو V15 در V15 Pro معرفی می شود

ffe470708f1ae817ec4b30ff6a94fe61
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ویوو V15 در V15 Pro معرفی می شود

شرکت ویوو را می توان یکی از برندهای فعال صنعت فناوری دانست، کمپانی که هر سال به معرفی نسل جدیدی از محصولات گوشی هوشمند خود می پردازد. تاکنون درباره میان رده آینده این شرکت یعنی V15 Pro شایعات مختلفی منتشر شد و پیشتر در پایگاه داده Geekbench شاهد رویت شدن چنین محصولی بودیم.

به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می دهد ویوو می خواهد V15 را در کنار V15 Pro معرفی کند. در حالی که نسخه پرو به صفحه نمایش سوپر امولد، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۷۵ مجهز است اما اطلاعاتی پیرامون نسخه استاندارد یا V15 منتشر نشد.

انتظار می رود نسخه استاندارد به پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و نمایشگر کوچکتری مجهز باشد.

به نظر می رسد ویوو در تلاش است تا میان رده هایی منحصربفرد و قدرتمند را در آینده معرفی کند. گفتنیست که V15 Pro یک دیوایس قابل توجه از ویوو محسوب شده و با دوربین سه گانه در عقب و دوربین سلفی پاپ آپ طراحی خاصی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

جزئیات بیشتری فاش نشده و حتی Geekbench نیز اطلاعات دقیقی دردسترس قرار نداده، بنابراین بهتر است منتظر ماند تا در رویداد ۲۰ فوریه شاهد رونمایی باشیم.

منبع

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار