ویوو X21 در ۱۹ مارس رونمایی می شود

af56be10636b8a926e2e29040b227c81
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ویوو X21 در ۱۹ مارس رونمایی می شود

 

شرکت ویوو یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند بوده که تاکنون توانسته در طول مدت کوتاه فعالیت خود به برندی بزرگ تبدیل شود و با افزودن نوآوری های قابل توجه به گوشی های هوشمند خود نامش را مطرح سازد.

در حالی که برای نخستین بار گوشی هوشمندی با سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر توسط این شرکت معرفی شده، از این پس تمامی گوشی های هوشمند کمپانی به چنین فناوری مجهز خواهند شد تا تجربه کاملی را برای رقم زنند. حال به تازگی این شرکت تصویر تیزری مربوط به یکی از محصولات آینده خود موسوم به X21 منتشر کرده که خبر از رونمایی آن در ۱۹ مارس می دهد. این تاریخ تنها یک هفته دیگر بوده و مدت زمان طولانی تا معرفی آن باقی نمانده است.

اطلاعات دقیقی از X21 در دست نیست اما انتظار می رود مشخص میان رده ای برای آن در نظر گرفته شود و بتواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. تاکنون شایعاتی پیرامون این مدل فاش شده اما هیچ یک به تایید یا تکذیب شرکت چینی نرسیده تا از حقیقت سردرآورد. ویوو سال ۲۰۱۸ را یک سال پرمحصولی می داند زیرا قصد داشته دیوایس های مختلفی را معرفی کرده و در اختیار مخاطبانش قرار دهد از این رو جای تعجبی نداشته که بیشتر محصولات این برند آینده نگرانه باشند.

جزئیات کافی درباره دیوایس های آینده دردست نیست و اظهار نظر درباره آنها امری دشوار است. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود ویوو چگونه اسمارتفونی را در نظر گرفته و قصد داشته آنها را در اختیار مخاطبان و طرفداران خود قرار دهد. تاکنون با شایعات مختلفی رو به رو بودیم که هیچ یک به تایید یا تکذیب شرکت چینی نرسیده از این رو اظهار نظر درباره محصولات مورد اشاره امری دشوار و اشتباه می باشد. بنابراین باید به انتظار تا ۱۹ مارس ادامه داد تا جزئیات دقیق منتشر شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار