ViVo S1 به همراه دوربین ۲۴.۸ مگاپیکسلی پاپ آپ می‌آید

1a51b41d61a6c0a6929ae58a62879771
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ماه گذشته شرکت ویو گوشی جدید خود را با نام V15  عرضه کرد که یک میان رده‌ی عالی بود. حالا این شرکت از میان رده‌ی جدید با نام ViVo S1 خبر می‌دهد که به احتمال زیاد از نظر سخت افزاری قوی تر از مدل قبلی خود خواهد بود. در قسمت جلویی این دستگاه شاهد یک نمایشگر بزرگ ۶.۵ اینچی هستیم که در طراحی آن ناتچ یا سوراخ درون نمایشگر دیده نمی‌شود، و کیفیتی برابر با فول اچ دی پلاس دارد.

ViVo S1 دارای طراحی پاپ آپ است که در آن یک دوربین سلفی ۲۴.۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است. بر روی پنل پشتی این دستگاه یک دوربین سه گانه تعبیه شده است که دارای یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، لنز معمولی ۵ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص عمق تصویر و یک لنز ۸ مگاپیکسلی دارای قابلیت زاویه دید عریض است.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

نسبت بدنه به نمایشگر این دستگاه ۱۹.۵:۹ است و قلب تپنده‌ی آن را یک تراشه هلیو پی ۷۰ تشکیل می‌دهد. ویو در کنار این تراشه یک رم ۶ گیگابایتی و یک حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی تعبیه کرده است که شما می‌توانید آن را ارتقاء دهید.

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به موراد زیر اشاره کرد:‌

  • Funtouch OS 9  که برپایه‌ی اندروید پای عمل می‌کند
  • حسگر اثر انگشت پشتی
  • دستیار صوتی
  • باتری ۳۹۴۰ میلی آمپری
  • پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی

از دیگر مشخصات مهم ViVo S1 می‌توان به بهره گیری این دستگاه از توربو گیمینگ و پشتیبانی از هوش مصنوعی برای دستیار صوتی اشاره کرد. شما می‌توانید این دستگاه را در دو رنگ آبی و صورتی و با قیمت ۳۴۲ دلار خریداری کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار