ویوو و رونمایی از گوشی هوشمند Nex

c242c076a9807c58c2e482c3bfe5e3c6
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ویوو و رونمایی از گوشی هوشمند Nex

اگر بخواهیم ویوو را یک شرکت مطرح تعریف کنیم بی شک بی راه گفتیم اما در سال های گذشته با معرفی محصولات منحصربفرد خود توانست موردتوجه قرار گیرد و به شرکت بزرگی تبدیل شود.

این شرکت چینی پس از مدت ها انتظار تصمیم گرفت بی حاشیه ترین گوشی هوشمند جهان را در کنار بهترین سخت افزارها معرفی کند. اسمارتفونی که Nex نام داشته و نسل جدیدی از گوشی های هوشمند این شرکت را نشان می دهد.

Nex در حقیقت یک مدل کامل از نسخه مفهومی Apex محسوب می شود. مدلی با دوربین پاپ آپ که از قسمت فوقانی گوشی هوشمند به شکل کشویی بالا می آید. گذشته از آن سنسور اثرانگشت زیر نمایشگری به کار گرفته شده و بسیار مدرن است.

blank

NEX از مشخصاتی چون صفحه نمایش ۶.۵۹ اینچی ۱۰۸۰پیکسلی پلاس OLED، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری و برخی دیگر اشاره داشت.

شرکت ویوو محصول منحصربفرد خود را با قیمت ۷۸۰ دلار بزودی روانه بازار می کند. NEX مدل های مختلفی چون نسخه اس و A داشته که هر یک از آنها با مشخصات مختلفی به فروش می رسند. اما این نسخه پرچمدار محسوب شده و شرکت ویوو ویژگی های بزرگی برای آن در نظر گرفته تا به عنوان محصولی تمام عیار به شمار رود. با یک دوربین پاپ آپ و یک سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر، ویوو Nex گوشی هوشمند قابل توجهی بوده و نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

با قیمت ۷۸۰ دلاری کمی نسبت به هم وطنان خود گران قیمت بوده و علت آن نیز مشخص است. اما انتظار داریم به مرور کاهش قیمتی را در گوشی هوشمند  ویوو NEX بی حاشیه شاهد باشیم. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت ویوو مراجعه کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار