قدرتمندترین گوشی هوشمند جهان در راه است

26bbc4af7b184a53c606543aaa5e86cf
زمان مطالعه: 1 دقیقه

قدرتمندترین گوشی هوشمند جهان در راه است

شرکت های بسیاری در صنعت تلفن هوشمند حضوری فعال دارند و تلاش می کنند در مقایسه با رقبا خود محصولات قدرتمندتر و نوآورانه تری ارائه دهند. در این میان شرکت چینی ویوو موفق شد در مدت زمان فعالیت خود عملکرد بهتری نشان داده و از فناوری های مختلفی در این صنعت پرده بردارد.

پیشتر اولین گوشی هوشمند با سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش توسط ویوو معرفی شد و حال نوبت به رونمایی از قدرتمندترین گوشی هوشمند جهان رسیده که به نظر می رسد بزودی معرفی خواهد شد. براساس گزارش های انتشاری ویوو روی تلفن هوشمند Xplay 7 مشغول به کار است که نقطه بارز آن حافظه رم ۱۰ گیگابایتی بوده که تاکنون هیچ شرکتی آن را در اسمارتفون خود به کار نگرفته است.

اگر این شایعه صحت داشته باشد ویوو اولین شرکتی خواهد بود که به استفاده از حافظه رم ۱۰ گیگابایتی در گوشی هوشمند می پردازد. گذشته از حافظه رم، Xplay 7 به مشخصاتی چون صفحه نمایش بی حاشیه ۴K، حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، دوربین اصلی دوگانه و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری اشاره داشت. همچنین سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو از دیگر ویژگی های Xplay 7 ویوو بوده که می توان آن را پرچمداری قابل توجه دانست و نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

این گوشی هوشمند قیمتی ۵۰۰ دلاری خواهد داشت و شاید با قیمت بالاتری روانه بازار شود. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا ویوو بزودی آن را معرفی کند و نمی توان به شایعات بی اساس اشاره کرد. گذشته از آن سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش اجازه می دهد تا افراد دیگر نیازی نباشد از سنسور اثرانگشتی در بخش عقب یا سایر قسمت ها بهره گیرند. بنابراین باید شرکت ویوو را در این زمینه نخستین دانست که توانسته عملکرد بزرگی از خود نشان دهد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید تا MWC 2018 به انتظار نشست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار