نمایشگر وان پلاس ۷ پرو بهترین در میان رقبا

aac82809b5dc9d1af5e9322f22107ccd
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نمایشگر وان پلاس ۷ پرو بهترین در میان رقبا

بر اساس گزارش مفصلی که از DisplayMate منتشر شده نمایشگر گوشی هوشمند وان پلاس ۷ پرو یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در بازار است. DisplayMate در همین اواخر به گوشی هوشمند وان پلاس ۷ پرو امتیاز A+ را داده بود اما پس از اینکه این گوشی هوشمند به صورت رسمی معرفی شده است، DisplayMate در زمینه نمایشگر آن گزارش مفصلی ارائه داده که بر اساس این گزارش می‌توان گفت نمایشگر گوشی هوشمند وان پلاس ۷ پرو یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در بازار است.

DisplayMate با وجود تمامی برررسی‌ها و تحقیقاتی که بر روی نمایشگر گوشی هوشمند وان پلاس ۷ پرو انجام داده به این نتیجه رسیده است که نمایشگر این دیوایس، نمایشگری بی‌نظیر و شگفت‌انگیز است چراکه در تمامی تحقیقات و بررسی‌هایی که بر روی آن انجام گرفته توانسته بهترین و بالاترین نمرات را به خود اختصاص بدهد. این نمایشگر در لیست ۱۰ نمایشگر برتر گوشی‌های هوشمند در جهان قرار گرفته است.

بهترین ویژگی‌های این نمایشگر که آن در بین ۱۰ نمایشگر برتر گوشی‌های هوشمند قرار داده است شامل: بیشترین میزان دقت رنگ؛ بیشترین دقت کنتراست تصویر و دقت مقیاس؛ کوچک‌ترین تغییر در حداکثر میزان روشنایی با محتوای تصویری APL؛ کمترین تغییر در دقت رنگ با محتوای تصویری APL؛ بیشترین طیف رنگ بومی؛ بیشترین نسبت کنتراست؛ کمترین بازتاب صفحه؛ کمترین تغییر در میزان روشنایی در زاویه‌های مختلف و بیشترین رزولوشن قابل مشاهده هستند.

DisplayMate در ادامه گزارشات خود در زمینه نمایشگر گوشی هوشمند وان پلاس ۷ پرو اشاره کرده است که این نمایشگر از بهترین دقت کالیبره‌سازی برخوردار بوده که همین عامل موجب عملکرد شگفت‌انگیز و بدون نقص آن شده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار