سونی اکسپریا ۲۰ گواهینامه FCC را دریافت می‌کند

c93adb88e2775de9dbf8c8f89caceef3
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سونی اکسپریا ۲۰ یکی از گوشی های جدید شرکت سونی است که برخی از مشخصات آن تا به الان درز پیدا کرده است. این دستگاه جایگزینی برای اکسپریا ۱۰ خواهد بود و برخی از شایعات می‌گویند که در کنار اکسپریا ۲ خواهد آمد. امروز اکسپریا ۲۰ گواهینامه‌ی FCC را دریافت کرد! این یعنی اینکه به زودی شاهد عرضه‌ی رسمی آن خواهیم بود.

در واقع اکسپریا ۲۰ با به دست آوردن گواهینامه‌ی تست FCC به زمان عرضه‌ی خودش نزدیک و نزدیک تر می‌شود. امروز اسنادی مبنی بر دریافت گواهینامه‌ی FCC توسط این دستگاه در اکانت توئیتر Mukul Sharma منتشر شد. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید این توئیت اطلاعاتی راجب این گواهینامه به ما نمی‌دهد، با این حال نشان از این موضوع دارد که اکسپریا ۲۰ به زودی به بازار خواهد آمد.

همین چند روز پیش بود که در دیجی دو برخی از مشخصات درز کرده از اکسپریا ۲۰ را مورد بررسی قرار دادیم و آن ها را با شما در میان گذاشتیم! به جز آن مشخصات در حال حاضر اطلاعاتی بیشتری از این دستگاه در دسترس نیست. بر اساس این مشخصات اکسپریا ۲۰ دارای قلب تپنده‌ی ۷۱۰ اسنپدراگون خواهد بود که در کنار دو کانفیگ ۴ یا ۶ گیگابایتی رم قرار گرفته‌اند.

در پنل پشتی این دستگاه یک دوربین دوگانه به صورت افقی تعبیه شده است که از دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کنند، یکی از این لنزهای معمولی و دیگری احتمالا از نوع تله فوتو خواهد بود. نمایشگر این دستگاه دارای اندازه‌ی ۶ اینچ می‌باشد که همان چیزی است که در نسل قبلی آن شاهد بودیم. انتظار داریم که شرکت سونی اکسپریا ۲، اکسپریا ۲۰ و ۲۰ پلاس را در سپتامبر سال جاری و در IFA  به نمایش بگذارد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار