سری وان پلاس ۱۰ با طراحی مشابه نسل قبل معرفی خواهد شد

29f24aac4f6db11e89c6d1c7b7fbe161
زمان مطالعه: 2 دقیقه

براساس گزارشات و اخبار به دست آمده گویی شرکت وان پلاس قصد دارد در سال آینده میلادی گوشی سری وان پلاس خود را به نام وان پلاس ۱۰ به بازار معرفی نماید. براساس برخی اخبار و توییت هایی که منابع آگاه آن را منتشر کرده اند، به احتمال زیاد سری جدید وان پلاس ۱۰ از نظر طراحی فرقی با نسخه قبلی خود نمی کند.

با توجه به اخبار و نقل قول ها بیان گردیده است که وان پلاس در حال حاضر برروی وان پلاس ۹ RT خود در حال کار کردن است. این گوشی به احتمال بسیار زیاد در اوایل پاییز ماه به بازار عرضه گردد. این گوشی جدید وان پلاس دارای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار خبر این گوشی هوشمند جدید وان پلاس، یک افشاگر هندی به نام Yogesh Brar که آشنا به بازار است، در توییتر خود از جزئیات جدیدی درباره سری وان پلاس ۱۰ اخباری منتشر نموده است. اینطور که انتظار می رود سری  وان پلاس ۱۰ در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد.

طبق گزاراشاتی که این افشاگر بیان نموده است، گویا وان پلاس ۱۰ از نظر طراحی با سری وان پلاس ۹ تفاوت آنچنانی ندارد. این افشاگر در توییتر خود این گونه بیان نمود: گوشی جدید وان پلاس ۱۰ که شرکت وان پلاس در حال کردن برروی آن است را می توان به عنوان نسخه تمام و کمال سری ۹ دانست. این افشاگر چیزی بیشتر از این مورد را ذکر نکرده است و مطلب و اطلاعات خاصی را درباره جزئیات بیشتر این گوشی نوع چیپست، حافظه رم و قطعات در اختیار کاربران قرار نداده است.

افشاگر هندی در توییترهای بعدی خود اینگونه ذکر کرده است که گویا وان پلاس طی یک رویداد جدید قصد دارد از برخی لوازم جانبی جدید خود نیز رونمایی کند. او فقط در طی یک خبر این موضوع را بیان کرده است و چیزی از تاریخ دقیق بیان نکرده است. حتی نام این لوازم جانبی جدید نیز مشخص نیست یعنی حتی نمی دانیم که وان پلاس قصد معرفی چه چیزی را در این رویداد دارد؟ انتظار می رود، شرکت وان پلاس با نزدیک شدن رویداد، نام و نوع این لوازم جانبی سری وان پلاس ۱۰ را به همراه اطلاعات بیان کند.

چیزی که احتمالا در حال حاضر مشخص است ورود وان پلاس RT9 است. گویی این گوشی هوشمند جدید در ماه اکتبر به بازارهای هند و چین ورود پیدا کند.

منبع: gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار