رکوردشکنی هوآوی در فروش گوشی هوشمند

8ea0f530749e6104053187a5eb393f02
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هوآوی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند است که تاکنون توانسته نظر مخاطبان مختلفی را به خود جلب سازد و پرفروش باشد.

 این برند شناخته شده چینی هر سال نسل جدیدی از دیوایس های خود را معرفی می کند. به گفته کمپانی از محبوب ترین گوشی‌های هوشمند در فروش سال ۲۰۱۸ باید به پی ۲۰، آنر۱۰ و میت ۲۰ اشاره کرد.

هوآوی پرچمداران را از محصولات کلیدی در فروش بالا دانسته و در سال ۲۰۱۸ نیز به کمک همین دیوایس ها توانسته فروش ۲۰۰ میلیونی را رقم زند. در سال ۲۰۱۰ میزان فروش هوآوی تنها ۳ میلیون دیوایس بود اما حال با گذشت هشت سال این شرکت در سطحی پیشرفت کرده که موفق به فروش ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند شده است.

در سال ۲۰۱۷ این شرکت تنها توانست ۱۵۳ میلیون دستگاه به فروش برساند و حال این رقم به ۲۰۰ میلیون رسید و افزایش ۵۰ میلیون دستگاهی نشان دهنده آن است که شرکت چینی عملکرد خوبی در مقایسه با سال گذشته داشت.

هوآوی با افزایش هزینه در بخش تحقیق و توسعه توانسته پیشرفت بزرگی را شامل حال کمپانی خود سازد. از این رو عجیب نیست که هر سال فروش این کمپانی چینی رو به فزونیست. هوآوی هر سال نسل جدیدی از سری میت یا پی را معرفی می کند که به عنوان پرچمداران برجسته شرکت چینی به شمار می روند.

به هر حال انتظار داریم هر سال برمیزان فروش اسمارتفون کمپانی افزوده شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار