رونمایی هوآوی از میت ۲۰

9acbc65f1138b083b81bb211153afdb0
زمان مطالعه: 1 دقیقه

رونمایی هوآوی از میت ۲۰

شرکت هوآوی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند چین است که تاکنون مدل های مختلفی را معرفی کرد. یکی از محصولات معرفی شده در رویداد ۱۶ اکتبر این کمپانی فبلت میت ۲۰ ایکس بود.

از مشخصات این گوشی هوشمند می توان به صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی FHD+ OLED ، حافظه رم ۶ یا ۴ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، دوربین اصلی سه گانه۱۶، ۱۲و ۸مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی با سنسور تشخیص چهره، بلوتوث ۵.۰، پردازنده کایرین ۹۸۰ ، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی و تراشه گرافیکی ARM Mali-G76MP10 اشاره داشت.

کمپانی هوآوی میت ۲۰ را در رنگ مشکی، آبی و بنفش با قیمت پایه ۹۲۵ دلار از اواخر ماه اکتبر عرضه می شود. میت ۲۰ دارای سنسور اثرانگشت درون نمایشگر است و از ویژگی های بارز آن باید به جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، فناوری دالبی اتمز، اسپیکرهای استریو است.

در دیگر بحث ها باید به ابعاد ۱۵۸*۷۷*۸.۳ میلیمتری و وزن ۱۸۸ گرمی اشاره کرد. برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت شرکت هوآوی مراجعه کنید. انتظار داریم هوآوی بزودی محصولات دیگری را رونمایی کند و احتمالا میت ۲۰ با استقبال بزرگی در فروش رو به رو شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار