سامسونگ A73 با تراشه Snapdragon 778G در Geekbench رویت شد

d711aad51ff8a0f32a9bb91e9bba9731
زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق اطلاعاتی که از گوشی جدید سامسونگ به‌دست‌آمده است به نظر می‌رسد سامسونگ A73‌ از چیزی که انتظار داشتیم قوی‌تر خواهد بود. قلب تپنده این گوشی طبق اطلاعات منتشر شده در Geekbench تراشه Snapdragon 778G است. این تراشه ۶ نانومتری، ساخت شرکت TSMC  با چهار هسته Cortex-A78 و چهار هسته A55 است. علاوه بر این، پردازنده گرافیکی این گوشی نیز Adreno 642L بوده که در حد یک پرچم‌دار عمل می‌کند. همچنین این گوشی از شبکه G5 و مودم X53 پشتیبانی می‌کند.

گوشی سامسونگ A73

گوشی سامسونگ A73

سایر مشخصات فنی سامسونگ A73

گوشی سامسونگ A73 در کنار پردازنده دارای یک رم ۸ گیگابایتی است که به همراه سیستم‌عامل اندروید ۱۲ مبتنی بر رابط کاربری One UI نسخه ۴.۱ عرضه خواهد شد. در مورد اینکه نسخه ۴G این گوشی عرضه خواهد شد یا نه هنوز اطلاعاتی در دست نیست. البته گوشی‌های A13  و A23 که در هفته گذشته معرفی شدند هر دو دارای شبکه ۴G هستند اما باتوجه‌به این که آنها گوشی‌های پایین رده محسوب می‌شوند، نمی‌توانیم در مورد گلکسی A73 مطمئنم باشیم که نسخه ۴G دارد یا ندارد.

از سایر مشخصات سامسونگ A73 می‌توانیم به صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی آن اشاره کنیم که از نوع Super AMOLED بوده و دارای رزولوشن +FHD و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز است. این گوشی در پنل پشتی دارای دوربین چهارگانه است که شامل: دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی می‌شود. منبع تغذیه گلکسی A73 نیز یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر است که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

اگر بخواهیم سامسونگ A73 را با A53  مقایسه کنیم باید بگوییم که A53  با نمایشگر ۶.۵۲ اینچی AMOLED کوچک‌تر است. همچنین این گوشی دارای یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر و شارژ سریع ۲۵ واتی است. دوربین اصلی این گوشی نیز ۶۴ مگاپیکسلی است. قیمت گلکسی A53  حدود ۴۷۰ یورو خواهد بود اما قیمت و تاریخ عرضه گلکسی A73 هنوز مشخص نیست.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار