سه گوشی هوشمند جدید هوآوی در TENAA رویت شد

2fb4fdd43ad57d8bb17b0f596fe67dd2
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سه گوشی هوشمند جدید هوآوی در TENAA رویت شد

شرکت هوآوی به نظر می رسد مشغول توسعه چندین اسمارتفون جدید بوده که هر یک ویژگی های خاص خود را داشته و با طراحی جلوه برانگیزی همراه هستند. شرکت چینی هر سال چندین مدل اسمارتفون در پیکربندی مختلف عرضه می کند و در این میان باید به سری میت، آنر و چندی دیگر اشاره داشت. حال به تازگی در مرکز صدور تجهیزات مخابراتی چین موسوم به TENAA سه مدل گوشی هوشمند هوآوی موفق به کسب تاییدیه از این مرکز شدند. اطلاعات دقیقی از سه مدل در دست نیست و احتمالا باید شاهد گوشی های هوشمند میان رده  ای از سوی برند هوآوی باشیم.

blankپیشتر نیز اطلاعات سخت افزاری مربوط به این سه مدل منتشر شده و نوید معرفی اسمارتفونی قابل توجه از برند چینی را می دهد. هوآوی در تولید اسمارتفون یک برند بزرگ به شمار رفته و طرفداران بسیاری در سطح جهان دارد. حال این شرکت تصمیم گرفته نسل جدید نوا ۳ و نوا ۳ پلاس را با طراحی جدید و مشخصات قابل توجه معرفی کند.  اطلاعات کافی از نسل جدید تلفن های هوشمند هوآوی در دست نیست اما امید می رود ویژگی های قابل توجهی را در آنها باید شاهد باشیم. نسل پیشین با استقبال بالایی رو به رو شدند و نسل جدید نیز دست کمی نخواهند داشت.

جزئیات کافی در دست نیست تا به آن پرداخت و باید تنها منتظر ماند شرکت هوآوی در سال جاری این گوشی های هوشمند را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. تا زمانی که معرفی کاملی صورت نگیرد نمی توان به شایعات اکتفا کرد و باید منتظر اطلاعات کاملی درباره محصول آینده هوآوی بدست آورد. پیشتر این شرکت میت ۱۰ را در مدل های مختلفی معرفی کرده و حال نوبت به رونمایی از نسل جدید گوشی های هوشمند کمپانی هوآوی رسیده که سال جاری انجام می گیرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار