گوشی‌های جدید آنر، سری آنر ۷۰ با سنسور پیشرفته سونی عرضه خواهد شد

گوشی‌های جدید آنر
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گوشی‌های هوشمند جزئی جدانشدنی از زندگی همه‌ی ما محسوب می‌شود و کمپانی‌های مختلف برای جذب مشتریان بیشتر در حال تلاش برای توسعه قابلیت‌های گوشی خود هستند. حالا آنر به‌عنوان یکی از این کمپانی‌ها اقدام به عرضه سری جدیدی از گوشی‌ها خواهد کرد. سری آنر ۷۰ به‌عنوان جایگزینی برای آنر ۶۰ محسوب می‌شود که قرار است به‌زودی رونمایی شود؛ البته هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست. بر اساس گزارشی که از یک افشاگر چینی به نام Digital Chat Station به‌دست‌آمده است، این سری از گوشی‌های آنر از سنسور سونی IMX800  استفاده خواهند کرد. اما جزئیاتی در مورد این سنسور منتشر نشده و نمی‌توانیم درباره عملکرد آن نظری بدهیم.

افشاگری درباره آنر 70

افشاگری درباره آنر ۷۰

 

گوشی‌های جدید آنر ، هرچند این گوشی‌ها هنوز معرفی نشده‌اند اما اطلاعاتی از آن را در دست داریم. طبق شایعات، اندازه سنسور سونی حدود ۱/۱.۱ اینچ است که به‌عنوان بزرگ‌ترین سنسور حال حاضر در گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. البته می‌توانیم سنسور ۵۰ مگاپیکسلی GN2 سامسونگ با اندازه ۱/۱.۱۲ را  به‌عنوان نزدیک‌ترین رقیب سنسور سونی در نظر بگیریم.

اخیرا یک گوشی با شناسه مدل FNE-AN00 در لیست گواهی ۳C و سازمان جهانی فناوری اطلاعات قرار گرفته که به نظر می‌رسد متعلق به سری آنر ۷۰ باشد. همان‌طور که در گواهی ۳C  ذکر شده است به نظر می‌رسد این گوشی قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G  را دارد و به شارژ ۶۰ واتی مجهز خواهد بود.

سایر مشخصات فنی گوشی‌های جدید آنر

این گوشی احتمالا دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED  با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل است که توسط BOE توسعه داده خواهد شد. همچنین منبع تغذیه آن باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. چیزی که انتظار داریم این است که سری آنر ۷۰ دارای سه مدل استاندارد، پرو و پرو پلاس باشد. احتمالا نسخه استاندارد به تراشه اسنپدراگون سری ۷ و دو مدل دیگر به تراشه‌های دایمنسیتی ۸۱۰۰ و دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز خواهند بود. شایعه دیگر این است که این گوشی‌ها از دوربین‌های پرچم‌دار با قابلیت‌های بالا استفاده خواهند کرد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار