ژاپنی ها از برنامه های خود برای توسعه پنل های LCD خبر داده اند

425cff40191ba45064a438bba62b9d28
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ژاپنی ها از برنامه های خود برای توسعه پنل های LCD خبر داده اند

مجموعه ی هلدینگ ژاپن دیسپلی که حاصل ادغام بخش های نمایشگر های سونی ، توشیبا و همچنین هیتاچی می باشد با توسعه ی پنل های ال سی دی ۳.۲۵ اینچی با تراکم شگفت انگیز ۱۰۰۱ ppi قصد دارد کیفیت نمایشگر هدست های واقعیت افزوده را از اساس متحول کند .

مسئولان هلدینگ ژاپنی دیسپلی اعلام کرده اند که پیاده سازی چنین قابلیت هایی باعث ترسیم ویدیوهایی طبیعی در نمایشگرها می شود . علاوه بر این ، این کمپانی در سال گذشته اعلام کرده بود که در حال تلاش برای ایجاد رزولوشن ۸۰۳ پیکسلی در هر اینچ می باشد . اما در حال حاضر این کمپانی برنامه های خود را تغییر داده است و تمرکز خود را بر روی ایجاد رزولوشن ۱۰۰۱ ppi قرار داده است .

عملکرد فناوری جدید هلدینگ ژاپنی دیسپلی به این شکل می باشد که سایز پنل ها را کاهش می دهد و تمرکز خود را بر روی حذف مشکل کاهش کیفیت پیکسل ها در هدست های واقعیت مجازی می گذارد و زمان پاسخگویی را از ۴.۵ میلی ثانیه به ۲.۲ میلی ثانیه می رساند از این رو مات بودن تصویر را به طرز شگفت انگیزی کاهش می دهد .

پنجاه درصد از بازارهای هدست های واقعیت مجازی متعلق به کمپانی سونی می باشد و درصورتی که مجموعه ی هلدینگ ژاپنی دیسپلی بتواند برنامه ی خود را پیاده سازی کند قادر است تا با کمپانی سونی در زمینه ی هدست های واقعیت مجازی به رقابت بپردازد .

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا ژاپن دیسپلی اطلاعات کاملی از هدست پروضوح و باکیفیت واقعیت مجازی خود ارائه دهد. پیش بینی شده این هدست در سال های آینده روی هدست های واقعیت مجازی به کار گرفته شود تا کاربران تجربه بهتری در مقایسه با صفحه نمایش های بی وضوح فعلی داشته باشند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار