گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ به شارژ ۲۵ واتی مجهز خواهند شد

1ecd1ff4d1d7e7eb982b22cbe9680add
زمان مطالعه: 1 دقیقه

در حال حاضر گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ از بهترین گوشی‌های تاشو موجود در بازار هستند. این گوشی‌ها حاصل موفقیت کمپانی سامسونگ در زمینه تولید گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۱ هستند. گلکسی Z Flip3  و Z Fold3  توجه بسیاری از طرف‌داران سامسونگ را به خود جلب کرده‌اند و رکورد بیشترین پیش‌فروش و فروش را در میان گوشی‌های تاشو به خود اختصاص داده‌اند.

این گوشی‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته ‌اند اما علی‌رغم عملکرد خوب این گوشی‌ها، بهتر است انتقادات کاربران را نیز در نظر بگیریم. انتقاد منفی کاربران در مورد عملکرد و ظرفیت باتری آنها بوده است. بیشتر نظرات منفی در مورد گلکسی زد فلیپ ۳ بوده است که دارای باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی است. این در حالی است که گلکسی A52  به‌عنوان یک میان‌رده از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4

گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴

اما حالا طبق گزارش‌های منتشر شده، کمپانی سامسونگ به نظرات کاربرانش توجه کرده است. در همین راستا در گوشی‌های جدید خود به نام گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴ از شارژ ۲۵ واتی استفاده کرده است. اطلاعاتی در گواهی چینی ۳C منتشر شده است که خبر از رونمایی گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ در اواخر سال جاری میلادی می‌دهد. این دو گوشی هوشمند با شناسه‌ مدل‌های SM-F9360 و SM-F7210 در لیست گواهی چینی قرار گرفته‌اند که به ترتیب متعلق به گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4 است. بر اساس این گواهی گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴ در کشور ویتنام توسعه داده خواهند شد و از شبکه ۵G پشتیبانی خواهند کرد.

متاسفانه در لیست گواهی ۳C به جزئیات دیگری از گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ اشاره نشده است. اما در مورد گلکسی زد فولد ۴ می‌توانیم به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس و دوربین‌های بهبودیافته اشاره کنیم.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار