لیست ۱۵ مورد از بهترین بازی های دو نفره موبایلی

1ea6f63fb9eac3ccec402039059fe116
زمان مطالعه: 5 دقیقه

لیستی از ۱۵ بازی دو نفره موبایلی هیجان انگیز

تلفن‌های همراه هوشمند امروزه در دسترس همه هستند و کاربردهای زیادی دارند. خوشبختانه سازندگان این دستگاه‌ها از همان ابتدا به فکر علاقه‌مندان دنیای گیم هم بودند. اگر می‌خواهید روی گوشی خود چند بازی دو نفره جذاب داشته باشید که در دورهمی‌ها خوش بگذرانید و رقابت کنید، این لیست برای شما است.

بازی Doots and Boxes

Dots and Boxes درواقع همان بازی خط و نقطه است که بیشتر ما در بچگی بازی کرده‌ایم. در حالت بازی چندنفره، چند بازیکن می‌توانند روی یک گوشی هوشمند اندروید یا IOS این بازی را انجام دهند. آفلاین بودن بازی کمک می‌کند حتی وقتی نت ندارید یا سرعت اینترنتتان پایین است هم از کنار هم بودن لذت ببرید.

بازی دو نفره dots And Boxes

بازی دو نفره dots And Boxes

بازی Glow Hockey 2

Glow Hockey هم یکی دیگر از بازی‌های فیزیکی را به دنیای موبایل آورده. اگر قبلا Air hockey بازی کرده باشید، از این نسخه موبایلی این بازی دو نفره هم لذت خواهید برد. با اینکه صفحه‌نمایش تلفن همراه یا تبلت، زمین‌بازی کوچک‌تری ارائه می‌دهد اما ریسک‌ها یکسان هستند و رقابت دونفره همان قدر هیجان‌انگیز است.

بازی Glow hockey

بازی Glow hockey

 

بازی Bowmasters

این بازی دو نفره ترکیبی از خشونت کارتنی و سبک هنری جذاب است که به‌راحتی برای ساعت‌ها سرگرمتان خواهد کرد. نام بازی به معنی کمان‌داران است و باید با پرتاب سلاح به سمت حریف‌ها، آنها را حذف کنید. محاسبه مسیری که قرار است اسلحه در آن پرتاب شود، تا حدی سرگرم‌کننده است اما لذت کامل برای وقتی است که تیر درست فرود آمده و حریف حذف می‌شود. قبل از بازی در حالت دونفره باید تمام آموزش‌ها و برخی از مسابقات را تکمیل کنید؛ بعد می‌توانید آنلاین یا روی گوشی خودتان با دیگران بازی کنید.

بازی Bowmasters

بازی Bowmasters

بازی Hangman

این بازی نه‌تنها شما را سرگرم می‌کند بلکه حتی کمک می‌کند دایره لغات انگلیسی‌تان بیشتر شود. در Hangman جای خالی کاراکترهای یک کلمه به شما نشان داده می‌شود که باید آن‌ها را حدس بزنید. حدس‌های اشتباه شما، تنه یک آدمک را تشکیل می‌دهند که قدم‌به‌قدم به دار زدن نزدیک می‌شود. شما می‌توانید دسته‌بندی خاصی را انتخاب کنید که کلمه مذکور از بین آنها باشد. طراحی گرافیکی بازی هم شبیه به یک کلاس درس و تخته گچی است که آن را بسیار جذاب‌تر کرده.

بازی دو نفره Hangman

بازی دو نفره Hangman

بازی Funny Basketball

این بازی دو نفره برای کسانی که عاشق ورزش و مخصوصا بسکتبال هستند بهترین است. بازیکنان می‌توانند رقابت‌های بسکتبالی با هم بکنند و لذت ببرند. درواقع می‌توانید این بازی را هم ۱ نفره و هم ۲ نفره بازی کنید. بازی همچنین گرافیک زیبا و چندین شخصیت مختلف دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.

بازی Sea Battle 2

این بازی هم بر پایه یکی از نوستالژی‌های کودکی است. بازی‌ای که در آن روی یک برگه کاغذ تا شده، به تانک‌ها و تسلیحات هم دفاع می‌کردیم. Sea Battle را می‌توانید با یک دوست به طور هم‌زمان در یک گوشی بازی کنید، از طریق بلوتوث به هم متصل شوید، دعوت‌نامه بازی برایشان ارسال کنید یا به‌صورت آنلاین رقابت کنید. در این بازی دو نفره باید با موفقیت به صفحه زمین حریفتان حمل کرده و همچنین از زمین خود در برابر حمله آنها محافظت کنید.

بازی Challenge your friend 2player

این برنامه به شما اجازه می‌دهد از بازی‌های مختلف همراه با یک فرد دیگر لذت ببرید. یک گوشی هوشمند و یک دوست پایه تنها شرط لذت بردن از این بازی هستند و هیچ نیازی به اینترنت نیست. بازی‌های مختلفی در این برنامه هستند که می‌توانید اجرا کنید؛ به این شکل اگر از یک بازی خسته شدید به سراغ بعدی می‌روید.

بازی Space Team

این بازی بیشتر برای کسانی مناسب است که دوست دارند با دکمه‌های مختلف بازی کرده و هیجانشان را بروز دهند. SpaceTeam یک بازی مشارکتی است که برای مهمانی‌ها طراحی شده و بین ۲ تا هشت نفر می‌توانند آن را بازی کنند. به هر بازیکن، یک کنترل پنل تصادفی با اسلایدها، دکمه‌های شماره‌گیری و سوئیچ‌های مختلف اختصاص داده می‌شود و دستورالعمل‌ها تایم مشخصی دارند.

بازی دو نفره  Badland

اگر به دنبال سرگرمی متفاوتی هستید، Badland عنوانی منحصربه‌فرد با سبک هنری بی‌نظیری است که توسط منتقدان تحسین شده. هدف بازی این است که حباب خود را از میان موانع مختلف رد کنید و به‌سلامت به مقصد برسانید. این بازی دو حالت چندنفره همکاری و رقابتی دارد که می‌شود آنها را روی یک گوشی بازی کرد.

badland

badland

بازی Connect 4: 4 in a Row

این مورد از یک بازی فیزیکی بسیار معروف الهام گرفته که دو نفره بازی می‌شود. هدف آن، اتصال حداقل ۴ نشانه از رنگ‌های مشابه در یک ردیف است که ممکن است عمودی، افقی با مورب باشند. این بازی را می‌توانید هم آنلاین و هم بدون اتصال به اینترنت در یک گوشی، با یک فرد دیگر بازی کنید. با این بازی می‌توانید افراد خانواده و دوستان خود را به چالش بکشید یا در حالت چندنفره افراد به افراد مختلف از سرتاسر جهان متصل شوید.

بازی دو نفره Terraria

درحالی‌که بیشتر بازی‌های این لیست، در مدت‌زمان کوتاهی به اتمام می‌رسند، Terraria یک بازی چندنفره موبایلی است که می‌تواند ساعت‌ها مشغولتان کند. این مورد بخشی از یک بازی کامپیوتری است و به شما اجازه می‌دهد از طریق شبکه وای‌فای با هم‌ بازی کنید.

 

بازی دونفره Red Hands – ۲player Games

این بازی دو نفره توسط پیکسل ساخته شده و سرعت در آن بسیار مهم است. در واقع بازی برای تست سرعت و واکنش طراحی شده، بنابراین اگر حواس یک بازیکن پرت شود، Res Hand را تجربه خواهد کرد. بازی شامل تکنیک‌های حمله و دفاع است که در آن یک نفر مهاجم و دیگری مدافع می‌شود. مهاجم ضربه می‌زند و مدافع باید در زمان مناسب عقب بکشد.

Red hands

Red hands

بازی Funny Archers

در این بازی دو نفره برای کنترل بازی باید با گزینه‌های بصری زیبا و ساده، تیراندازی انجام دهید. بازیکن به‌راحتی می‌تواند با هدف‌گیری و تیراندازی به آدمک دشمن، بازی کند. این بازی اعتیادآور که بهترین راه برای وقت‌گذرانی است، بر پایه هوش مصنوعی ساخته شده.

 

بازی Tic Toc Toe

این بازی دو نفره در واقع همان بازی دوز است که حالا در موبایل طراحی شده. یک بازی آسان و رایگان که می‌شود آن را با یک یا دو بازیکن انجام داد؛ البته برای این کار باید حتما به اینترنت وصل باشید. ویژگی جالب آن هم امکان تغییر نام بازیکن‌ها و گزینه ردیابی امتیاز است که رقابت را حساس‌تر می‌کنند.

 

بازی دو نفره Boxing Amazing

این بازی بر اساس ورزش بوکس و همچنین قوانین فیزیک طراحی شده و استفاده آن بسیار آسان است. این بازی دو نفره امکانی برایتان فراهم می‌کند که بتوانید با دوستان خود یا حتی ربات‌های هوش مصنوعی بازی کنید. بازی، حس واقعی بوکس را با پریدن به راست، پرش به چپ، ناک‌اوت و مشت زدن به شما منتقل می‌کند. برای برنده‌شدن در این بازی باید ۵ راند بازی کنید و پیوسته به سر حریفتان مشت بزنید.

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار