با بهترین های ایفا ۲۰۱۸ آشنا شوید

f70faaddad85807d7b3d72073fd92212
زمان مطالعه: 4 دقیقه

با بهترین های ایفا ۲۰۱۸ آشنا شوید

نمایشگاه ایفا هر سال در شهر برلین آلمان برگزار می شود. رویدادی که شرکت های بزرگی را جلب کرده تا جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و مورد توجه قرار گیرند.

نمایشگاه سال جاری نیز به کار خود پایان داده و شاهد رونمایی محصولات مختلفی بودیم که هر یک در نوع خود محصولی قابل توجه و بزرگ به شمار می‌رفت.

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین های ایفا ۲۰۱۸ آشنا سازیم که بدون شک اگر این رویداد را دنبال نکرده باشید شما را با محصولات آن آشنا می‌سازد.

این محصولات به شرح زیر هستند:

برنده بهترین دستگاه سرگرمی: تلویزیون ۸K QLED سامسونگ

شرکت سامسونگ و ال جی در سال جاری دیگر به تلویزیون های ۴K اکتفا نکرده و تصمیم گرفتند تلویزیون های هوشمند ۸K را با وضوح تصویر بسیار بالاتر و خیره کننده رونمایی کنند. سامسونگ تلویزیون هوشمند ۸۵Q900FN را با سایز ۸۵ اینچی و رزولوشن با رونمایی کرده که توانسته بسیار موردتوجه قرار گیرد.

این تلویزیون هوشمند در کنار ضخامت بسیار باریک و طراحی شیک، به پنل QLED یا همان کوانتوم ال ای دی مجهز است و وضوح بالا و چشمگیری را به نمایش می گذارد. از این رو حضور آن در لیست برترین ها عجیب نیست و انتظار می رود کره ای ها آن را به یکی از بهترین ها تبدیل کنند.

بهترین لپتاپ: لنوو یوگا C930

شرکت لنوو را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده لپتاپ دانست. این شرکت در ایفا چندین مدل لپتاپ جدید معرفی کرده که هر یک ویژگی های خاص خود را داشته و مدلی قابل توجه محسوب می شوند. اما یکی از محصولات معرفی شده لنوو یوگا C930 بود که نه تنها هیبریدی محسوب می شد اما یکی از ویژگی بارز آن لولای از نوع ساندبار دالبی اتمز بود. این ساندر بار کیفیت صوتی بالایی ارائه داده و یوگا C930 را به لپتاپ خیره کننده تبدیل کرده است.

blankپردازنده و قطعات سخت افزاری قدرتمند در کنار پورت USB و تاندربولت، یوگا C930 را به نوت بوک ارزشمندی تبدیل کرده است. از این رو حضور آن در لیست برای بررسی دقیق صورت گرفته است.

بهترین دستگاه گیمینگ: صندلی Predator Thronos ایسر

شرکت ایسر در نمایشگاه ایفا صندلی گیمینگ جدیدی را به نام Predator Thronos معرفی کرده که از ۳ نمایشگر عریض، تکیه گاهی همانند صندلی خودروهای اسپرت و جایگاه صفحه کلید و برخی لوازم جانبی دیگر برخوردار است. این صندلی طراحی عجیبی داشته اما نهایت لذت را به بازیکنان و گیمرها ارائه می دهد.

قیمت این صندلی مشخص نشده اما انتظار می رو بسیار بالا باشد.

بهترین گوشی هوشمند: بلک بری KEY2 LE

شرکت بلک بری در ایفا ۲۰۱۸ از گوشی هوشمند میان رده جدید خود به نام KEY2 LE رونمایی کرد. مدلی ارزان قیمت تر از نسخه KEY2 که طراحی باکیفیتی داشته و مشخصات بزرگی برای آن در نظر گرفته شد. از مشخصات این اسمارتفون باید به صفحه نمایش ۴.۵ اینچی ۱۰۸۰×۱۶۲۰ پیکسلی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۳۶، حافظه رم ۴ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، بلوتوث ۵.۰ و چندی دیگر اشاره داشت. با تمام این تفاسیر بلک بری KEY2 LE گوشی هوشمند قابل توجهی بوده که توانسته در لیست بهترین ها جای گیرد.

بهترین گجت پوشیدنی: SKAGEN Falster 2

شرکت SKAGEN در ایفا ۲۰۱۸ از ساعت هوشمندی با صفحه نمایش بسیار بزرگ به نام SKAGEN Falster 2 رونمایی کرد. ساعت هوشمندی که مشخصات قابل توجهی داشته و با سیستم عامل WearOS گوگل همراه است. با مشخصاتی که SKAGEN برای این اسمارت واچ در نظر گرفته قطعا تجربه کاربری لذت بخشی می توان داشت.

blankبهترین لوازم جانبی: سونی WH-1000XM3

شرکت سونی در این نمایشگاه هدفون با قابلیت لغو نویز WH-1000XM3 را معرفی کرد. هدفونی که نه تنها کیفیت ساخت بالایی داشته بلکه پریمیومی بوده و تجربه کاربری فوق العاده ای به کاربر می دهد. این هدفون بسیار نرم است و از ارگونومی بالایی برخوردار است و در نتیجه شنیدن موسیقی با این هدفون شنیدنی تر خواهد شد.

بهترین نوآوری: لپتاپ لنوو Yoga Book C930

شرکت لنوو در این نمایشگاه لپتاپ چند منظوره Yoga Book C930 را رونمایی کرد. لپتاپی که دو صفحه نمایش داشته به شکلی صفحه کلید آن ساختار لمسی داشته و با استفاده از قلم نیز می توان در بخش صفحه کلید طراحی هایی داشت. به هر حال مشخصات Yoga Book C930 بسیار قدرتمند نیست تا بتوان آن را مدلی برجسته دانست اما در نوع خود یک نوآوری منحصربفرد بوده که تاکنون شرکتی آن را به کار نگرفته است. لنوو به عنوان یک  شرکت مطرح تولیدکننده لپتاپ ابدعات مختلفی در این زمینه داشته است.

بهترین فناوری: aptX Adaptive کوالکام

شرکت کوالکام در ایفا ۲۰۱۸ وعده فناوری نوینی داده است. به گفته کوالکام با aptX Adaptive می توان استریم صوتی باکیفیت تری را شاهد بود و از سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای نیز پشتیبانی می کند. این فناوری را می توان در اسمارتفون های مختلفی شاهد بود و در مجموع می توان انتظار کیفیت و وضوح صوتی بالایی را داشت.

blankبهترین فناوری هوشمندانه خانگی: سوئیچ های Friends of Hue فیلیپس

شرکت فیلیپس در توسعه دستگاه های دیجیتال و نوآورانه همیشه توانسته عملکرد موفق آمیزی داشته باشد. این کمپانی به تازگی در ایفا ۲۰۱۸ از سوئیچ های هوشمند Friends of Hue رونمایی کرده که بیشتر مناسب خانه های هوشمند طراحی شده است. کسب و کار IOT در حال پیشرفت است و بزودی باید شاهد گسترش این بیزنس باشیم. فیلیپس نیز با مشاهده وضعیت دست به کار شده و محصولاتی در این زمینه ارائه داده است.

با تمام این تفاسیر می توان بیان داشت که شرکت های فیلیپس، ایسر، سونی، لنوو، سامسونگ و چندی دیگر توانستند عملکرد بهتری نسبت به رقبا داشته باشند و از محصولاتی رونمایی کنند که بدون شک می توان آن را در نوع خود بزرگ دانست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار