نوکیا ۸۱۱۰ ۴G سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ از راه می رسد

4d6862a9576732424a4c40d8d8fc5c9c
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت نوکیا از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن همراه به شمار می رفت که با وقفه چند ساله کمی از ذهن ها پاک شد اما در نهایت سال ۲۰۱۷ این شرکت تصمیم می گیرد به عرصه صنعت بازگردد. بازگشتی باشکوه که در کنار شرکت فنلاندی HMD آغاز می شود. این شرکت بیشتر فعالیت های تولید گوشی هوشمند برند نوکیا را برعهده داشته و در حقیقت این دو شرکت در کنار یکدیگر برند نوکیا را پشتیبانی و توسعه می دهند. در MWC 2018 همانند سال گذشته نوکیا چندین اسمارتفون رونمایی کرد که یکی از آنها نسخه بروزرسانی شده تلفن همراه نوکیا ۸۱۱۰ بود که در نسخه مدرن صفحه نمایش رنگی و مشخصات بهتری بدست آورده است.

نوکیا ۸۱۱۰ ۴G که نسخه جدید بوده تنها ۱۰۰ دلار قیمت داشته و به تازگی فنلاندی ها اعلام کردند که در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ عرضه گوشی همراه موردبحث را در ایالات متحده انجام می دهند. نوکیا در کنار این محصول مدل نوکیا ۷ پلاس، نوکیا ۸ سیروکو و نوکیا ۶ و نوکیا ۱ را معرفی کرده که همگی گوشی های هوشمند جدیدی از برند نوکیا شناخته می شوند. پیشتر نوکیا ۸ به عنوان پرچمدار رونمایی شد اما HMD تصمیم گرفت مدل ارتقایافته نوکیا ۸ سیروکو را با تغییراتی رونمایی نماید.

شرکت فنلاندی در نظر داشته تا سال ۲۰۱۸ گوشی های هوشمندی را معرفی کرده و روانه بازار کند. دیوایس هایی که می توان آن را برجسته و قابل توجه دانست. این برند فنلاندی در تلاش است تا مدل های خود را گسترش داده و مجموعه ای از محصولات باکیفیت را در اختیار مخاطب و مشتریان قرار دهد. پیشتر شایعاتی پیرامون نوکیا ۹ منتشر شد اما متاسفانه خبری از رونمایی آن نبود و فنلاندی ها تصمیم گرفتند گوشی هوشمندی دیگر را رونمایی کرده و در اختیار پرچمدار ارائه کنند. مشخصن نیست آیا در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ خبری از رونمایی مدل جدید خواهد بود یا خیر زیرا اطلاعاتی وجود ندارد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار