مینی تبلت ریلمی با نمایشگر ۸.۷ اینچی رسما رونمایی شد

1c096285a795871fdd237d30e531ba1e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ریلمی از مینی تبلت خود به نام ریلمی پد مینی رونمایی کرد. این تبلت دارای نمایشگر ۸.۷ اینچی، تراشه Unisoc به همراه حافظه داخلی و پشتیبانی از LTE  و پشتیبانی از شارژ سریع است.

تراشه‌ای که این تبلت از آن قدرت می‌گیرد، میان‌رده Unisoc T616 است که از پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MP1  بهره‌مند است. در کنار این تراشه، دو مدل رم ۳ و ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی قرار دارد.

نمایشگر ۸.۷ اینچی مینی تبلت ریلمی از نوع LCD با رزولوشن ۱۳۴۰ در ۸۰۰ پیکسل است که یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 را در خود جای‌داده است. یکی از نکات مثبت این تبلت حاشیه نمایشگر کم در طرفین است و در مقابل حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر زیاد است.

مینی تبلت ریلمی

مینی تبلت ریلمی

دوربین ۸ مگاپیکسلی این مینی تبلت با دریچه دیافراگم f/2.0 در پنل پشتی قرار گرفته است. البته در ماژول مستطیلی شکلی که این دوربین قرار دارد خبری از فلش LED نیست. منبع تغذیه این تبلت یک باتری ۶۴۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ ۱۸ وات است. خبر خوب این است که آداپتور شارژ به همراه تبلت عرضه می‌شود و همچنین ریلمی پد مینی از شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات ریلمی پد مینی می‌توانیم به پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۵.۰، درگاه USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، وزن ۳۷۲ گرمی و ابعاد ۷.۶*۱۲۴.۴۸*۲۱۱.۸ میلی‌متر اشاره کنیم.

نکته آخر این است که این مینی تبلت در دو رنگ خاکستری و آبی عرضه خواهد شد و برچسب قیمتی آن برای نسخه اول با رم ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت برابر با ۱۹۵ دلار و برای نسخه دوم با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی به قیمت ۲۳۵ خواهد بود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار