تبلت آنر پد V7 پرو با صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز معرفی شد

580a16a68698efe0e227d25b35d8966f
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آنر از تبلت جدید خود به نام آنر پد V7 پرو رونمایی کرد. این تبلت جدید از یک نمایشگر ۱۱ اینچی بهره می‎برد. صفحه نمایش این تبلت از نوع LCD است. تبلت آنر پد V7 مجهز به تراشه Kompanio 1300T مدیاتک است. انر به تازگی این تبلت را به کاربران خود معرفی کرد و فروش آن را از تاریخ ۲۸ مرداد ماه در چین شروع خواهد کرد.

آنر به تازگی از سری گوشی‌های هوشمند خود به نام مجیک ۳ و آنر x20 5G رونمایی کرد. بعد از معرفی این محصولات به تازگی از تبلت اندوریدی خود به نام پد V7 پرده برداشت. جی اس ام آرنا بیان کرده است که، این محصول جز برترین تبلت‌های این شرکت محسوب می‌شود. تبلت جدید آنر به صفحه نمایش ۱۱ اینچی از نوع LCD مجهز شده است. همچنین وضوح و کیفیت تصویر این تبلت جدید ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بوده و نرخ تازه سازی آن ۱۲۰ هرتز است. تبلت جدید آنر به نام پد V7، اولین دستگاهی است که از تراشه Kompanio 1300T بهره می‌برد.

آنر در تبلت جدید خود از تراشه ۶ نانومتری دارای چهار هسته Corte-A78 و چهار هسته پربازده A55 استفاده کرده است. همچنین پردازنده گرافیکی این مدل ۹ هسته ای Mali-G77 MC9 است. بر اساس اطلاعات موجود عملکرد این پردازنده با تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ برابر می‌کند.

مشخصات تبلت آنر پد V7 پرواین محصول جدید از شرکت آنر دارای یک رم ۸.۶ گیگابایتی است. همچنین حافظه داخلی این دستگاه برابر با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگا بایت است. این محصول به طور کلی دارای دوربین است. دوربین اصلی این تبلت برابر با ۱۳ مگاپیکسل است. یک دوربین دیگر ۲ مگاپیکسلی جهت تشخیص عمق، برروی دستگاه قرار داده شده است. پنل جلویی آنر پد V7 پرو دارای یک دوربین است که قابلیت فیلم برداری P1080 به مخاطب می‌دهد. همچنین در پنل جلویی چهار بلندگو با قابلیت DTS:X گذاشته شده است که صدایی بسیار بلند و واضح ایجاد می‌کند.

سیستم عامل پیش فرض برروی این تبلت اندروید ۱۱ است. این سیستم عامل را یک رابط کاربری Magic UI 5.0 همراهمی می‌کند. ظرفیت باتری این تبلت جدید آنر ۷۲۵۰ میلی آمپر ساعت است که از طریق USB –C با سرعت ۲۲.۵ وات شارژ می‌شود.

تبلت جدید آنر دارای  یک مجیک پنسل ۲ (Magic Pencil 2) با سطح حساسیت به فشار ۴۰۹۶ و تاخیر ۸ میلی ثانیه است. شرکت آنر این تبلت جدید خود را با یک کاور کیبورد با حسگر لمسی مسطح trackpad و جلد قلم به کاربران خود معرفی کرد.

تبلت جدید آنر در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و آبی تیتانیوم به روانه بازار خواهد شد. در دو رنگ آخر، پنل پشتی آنر پد V7 یک روکش چرم مصنوعی دارد. قیمت نسخه آنر پد V7 در شرایطی که دارای WIFI، ۶ گیگابایت حافظه و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی باشد از ۲۵۹۹ یوآن که برابر با ۴۰۰ دلار است شروع می‌شود. اما قیمت نسخه دیگر آن G5 با ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ برابر با ۳۶۹۹ یوآن که برابر با ۵۷۰ دلار است شروع می‌شود. این تبلت در تاریخ ۱۹ آگوست که برابر با ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ است در چین به فروش می‌رسد. آنر اطلاعاتی درباره عرضه بین المللی آن اعلام نکرده است.

منبع: gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار