تصویر رندر شده جدید از آیپد پرو نسل جدید

3cbc299b0fc2747bcb0071e0791200d5
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تصویر رندر شده جدید از آیپد پرو نسل جدید

شرکت اپل سال جاری در ۱۲ سپتامبر از نسل جدید تبلت خود به نام آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی رونمایی می کند. تبلتی که طراحی بدون حاشیه و ناچی در بخش صفحه نمایش داشته و مدلی قابل توجه است.

تاکنون شایعات کمی پیرامون آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی منتشر شده که هیچ یک به تایید یا تکذیب اپل نرسید. به تازگی شاهد انتشار تصویر رندر شده جدیدی از آیپد پرو نسل جدید هستیم که آن را مدلی برجسته و با طراحی متفاوت نشان می دهد.

باتوجه به تصاویر آیپد پرو دارای ظاهری پریمیومی تر بوده و فاقد جک ۳.۵ میلیمتری هدفون است. دوربین اصلی آن تک لنز است و خبری از دوربین دوگانه نیست. همچنین فریم تبلت نیز متفاوت از مدل پیشین می باشد.

اسپیکرهای دستگاه به قسمت زیرین منتقل شده و خبری از اسلات کارت میکرو اس دی نیست. از مشخصات احتمالی تبلت آیپد پرو باید به صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچی رتینا ، حافظه رم ۴ گیگابایتی، پردازنده A12 اپل، حافظه داخلی ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل iOS 12، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی، قابلیت فیس آیدی و چندی دیگر اشاره داشت.

اطلاعات بیشتری از تبلت جدید اپل در دست نیست و تنها یک تصویر از آن موجود می باشد. یک هفته دیگر اپل با برگزاری رویداد خود این تبلت باکیفیت را رونمایی خواهد کرد و به شایعات پایان می بخشد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار