عرضه رسمی یولفون Power 5

43866bd18f4a92f340009dfa25552650
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو-  این روزها با توجه به استفاده زیاد ما از گوشی های هوشمند عمر باتری این دستگاه ها یکی از دغدغه های کاربران میباشد. شرکت یولفون به تازگی از قابلیت های رسمی یکی از دستگاه های خود، پرده برداشت. در این گوشی یکی از مهم ترین نقاط قوت را شما در باتری می بینید. البته دارای ویژگی های دیگری نیز میباشد که در ادامه به بررسی آن میپردازیم.

گوشی ها در حال بهتر شدن هستند

گوشی های هوشمند هر روز هوشمند تر میشوند و به زیبایی ظاهری آنها اضافه میشود.

این گوشی ها با گذشت زمان به سخت افزار های بهتری مجهز میشوند.

با توجه به این پیشرفت و تجهیزات جدید سازندگان این دستگاه ها رفته رفته ناچارند تا گوشی های خود را از نظر عمر باتری نیز قوی تر کنند. تا بتوانند پاسخ گوی این همه قدرت باشند. و به کاربران خود تجربه بهتری را ارزانی کنند. تا به امروز شرکت گوشی سازی یولفون از نظر باتری های با دوام در میان عموم مردم محبوب بوده است، و امروز نیز آخرین نسخه از این سری به نام یولفون  Power 5 به طور رسمی عرضه شد.

یولفون جدید به همراه  باتری شگفت آور عرضه شده

گوشی جدید یولفون power 5 دارای یک باتری شگفت آور ۱۳۰۰۰ میلی آمپری است.

شما میتوانید با یک بار شارژ از این گوشی به مدت ۷ روز استفاده کنید. و این فوق العاده است. این یک اتفاق شگفت آور است، که با توجه به آن شما تنها ۵۲ بار در سال گوشی خود را شارژ خواهید کرد. و این تعداد کم دفعات شارژ کردن عمر باتری گوشی شما را تضمین میکند.

حتما با خود میگویید که خوب برای شارژ کامل، این گوشی باید چند روز در شارژ بماند؟؟

البته که اینطور نیست! چرا که سازندگان این گوشی در آن از فناوری شارژ سریع ۵ ولت بهره گرفته اند. که کمک میکند گوشی تنها بعد از ۲.۵ ساعت شارژ مداوم به طور کامل شارژ شود. علاوه بر این سازندگان این گوشی برای این دستگاه از شارژ بی سیم ۱۰W نیز بهره گرفته اند.

مشخصات فنی Power 5

علاوه بر یک باتری قدرتمند که نیاز هر کابری است، یولفون Power 5 مشخصات قابل توجه دیگری را نیز برای کاربران خود عرضه میکند. که بر ارزش  آن می افزاید. شرکت یولفون این دستگاه را به وسیله یک تراشه MTK6763 از محصولات شرکت مدیاتک قدرتمند ساخته است. این تراشه درواقع یک تراشه عادی نیست بلکه یک تراشه ۸ هسته ای است که به همراه ۶ گیگ رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس شماست. گوشی یولفون Power 5 کارآیی بالایی را دارد. و حتی زمانیکه شما با آن در حال بازی و یا اجرای چندین وظیفه سنگین دیگر هستید، باز هم به آرامی و روان کار میکند.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

طراحی گوشی Power 5

در قسمت جلویی این گوشی هوشمند یک نمایشگر عمومی با نسبت اندازه ۹:۱۸ با کیفیت فول اچ دی پلاس قرار گرفته است. که شما را در تجربه یک نمایشگر گسترده و جذاب همراهی میکند. در قسمت پشتی گوشی یولفون Power 5  یک لایه درخشان از شیشه و فلز خودنمایی میکند، که بیشتر به کاربر حس چرم را القا میکند.  در اطراف حاشیه های Power 5 شما انحنا میبینید که این خمیدگی ها به شما در راحت تر گرفتن این گوشی در دست کمک میکنند.

دیگر مشخصات فنی این دستگاه عبارت اند از

  • دوربین دوگانه عقب به همراه سنسور های ۲۱ و ۵ مگاپیکسلی سونی
  • دوربین دوگانه جلو به رهمره سنسور های ۱۳ و۵ مگاپیکسلی
  • آخرین نسخه اندروید اوریو نسخه ۸.۱
  • پشتیبانی از فناوری Face-Id
  • صفحه نمایشگر ۶.۰ اینچی
  • حسگر اثر انگشت تعبیه شده در کناره
  • کلیدهای میانبر کناری

و در آخر هم اینکه به لطف فناوری  OIS دیگر در هنگام عکاسی نگران تکان خوردن های دستتان نباشید. چرا که این دستگاه تمام این مشکلات را به طور خودکار حل میکند.

تاریخ پیش فروش

پیش فروش گوشی یولفون Power 5 از ۲۵ ماه آوریل سال جاری شروع خواهد شد. شما میتوانید برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر به سایت رسمی خود شرکت یولفون مراجعه کنید.

درباره ما

شما میتوانید بهترین گوشی های هوشمند سال را با بهترین قیمت از وب سایت ما خریداری کنید.

دیجی دو در خدمت شما

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار