گلکسی Wide 5 با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ به بازار معرفی شد

0385ce7503f61aeb2030cc91a66c7942
زمان مطالعه: 2 دقیقه

براساس اخبار منتشر شده گویی شرکت غول کره‌ای سامسونگ از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام گلکسی wide 5 در کره جنوبی رونمایی کرد. این گوشی هوشمند در کشورهای دیگر با نام دیگری به نام گلکسی F42 5G به بازار عرضه شده است. این گوشی هوشمند شباهت زیادی به گلکسی A22 5G دارد. هر دوی این گوشی‌های هوشمند از تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ بهره می‌برند اما در کنار این شباهت‌ها دارای تفاوت‌هایی نیز هستند.

دیمنسیتی ۷۰۰ یک قلب تپنده برای محصولات جدید کره‌ای است که با لیتوگرافی ۷ نانومتری تولید می‌شود. این تراشه پر قدرت از دو هسته کورتکس A76 بهره می‌برد. همچنین این تراشه از یک پردازشگر گرافیکی مالی G57، مودم ۵G، وای فای ۵ و بلوتوث ۵.۱ بهره می‌برد. تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی و وضوح تصویر فول اچ دی پلاس استفاده می‌کند. با وجود تمام این ویژگی‌های خبری از رفرش ریت بالا در گوشی هوشمند جدید گلکسی نیست.

گلکسی Wide 5گوشی هوشمند جدید گلکسی به نام واید ۵ دارای یک دوربین با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است که در کنار این دوربین یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۵ درجه و یک دوربین جهت تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. همچنین گلکسی واید ۵ دارای یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز است.

این گوشی هوشمند جدید کره‌ای دارای یک رم ۶ گیگابایتی است که در کنار این رم از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز حمایت می‌کند. چنانچه فرد نیاز به حافظه بیشتری داشته باشد می‌تواند به این گوشی رم اضافه کند. درگاه microSD که در این محصول تعبیه شده تا حداکثر یک ترابایت ظرفیت را حمایت می‌کند. گوشی گلکسی واید ۵ از یک نمایشگر ۶.۶ بهره می‌برد که این نمایشگر LCD است. نمایشگر این گوشی کره‌ای با وضوع فول اچ دی پلاس دارای طراحی V مانند است.

باتری این گوشی هوشمند جدید دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. براساس اخبار منتشر شده گویا این گوشی هوشمند گلکسی در رنگ‎های مشکی، سفید و آبی روانه بازار خواهد شد. قیمت گلکسی واید ۵ در کره جنوبی برابر با ۳۸۵ دلار که برابر با ۳۲۵ یورو است به فروش می‌رسد. همانگونه که می‌دانید قیمت گوشی هوشمند A22 5G معادل ۲۳۰ یورو است. همانطور که گفته شد با توجه برخی شباهت‌های این دو دستگاه، قیمت ۳۸۵ به نسبت ۲۳۰ یورو مبلغ قابل توجهی است. این گوشی به علاقه‌مندان خود معرفی شده که احتمالا به زودی به بازارهای جهانی نیز راه پیدا خواهد کرد.

منبع: m.gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار