فروش ۵۰۰۰ دستگاه تلفن هوشمند توسط خالق اندروید

زمان مطالعه: 1 دقیقه

اندی رابین پس از ترک گوگل به تاسیس استارتاپی پرداخت که اسنشال نام داشت. شرکتی که تصمیم گرفت به ساخت تلفن های هوشمند اندرویدی پرداخته و به برند بزرگی تبدیل شود.

پیشتر اسنشال اولین گوشی هوشمند خود را به نام اسنشال فون معرفی می کند که با صفحه نمایش بدون حاشیه و مشخصات رده بالا، بسیار مورد تحسین و شگفتی همگان قرار گرفت.

در حالی که مدت زمان طولانی از فروش اسنشال نمی گذرد، به تازگی اعلام شد بیش از ۵ هزار دستگاه این گوشی هوشمند به فروش رسیده است. اگرچه در مقایسه با برندهای مطرح بسیار نیست اما برای شروع کار بسیار مطلوب بوده و باید آن را بسیار بزرگ دانست.

اسنشال فون با قیمت ۷۰۰ دلار به فروش می رسد و از مشخصات آن باید به صفحه نمایش ۵.۷۱ اینچی ۱۳۱۲x2560 پیکسلی QHD LTPS IPS LCD بدون حاشیه، حافظه رم ۴ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، باتری ۳۰۴۰ میلی آمپری، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی دوگانه، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.

با چنین ویژگی هایی اسنشال فون انتظار می رود بر تعداد فروش آن افزوده شود زیرا از ویژگی های یک پرچمدار ۲۰۱۷ برخوردار است و با قیمتی ایده آل نیز به فروش می رسد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار