درز اطلاعاتی از گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ

1eaf15a5e42d3f244c6650faa4f6b34d
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ در تلاش است تا هر سال نسل جدیدی از پرچمداران خود را معرفی کند. اسمارتفون هایی که هر یک در نوع خود قابل توجه بوده و ویژگی های برجسته ای را شامل می شود. به صورتی که باید انتظارات بسیاری داشت.

 شرکت سامسونگ در اوایل سال ۲۰۱۹ نسل جدید گوشی هوشمند گلکسی اس را معرفی خواهد کرد. اسمارتفونی که در سه مدل مختلف رونمایی می شود. به تازگی اطلاعات جدیدی پیرامون گوشی هوشمند شرکت کره ای منتشر شده است.

براساس آخرین گزارش ها، شرکت سامسونگ گلکسی اس ۱۰ را در سه مدل استاندارد، پلاس و لایت معرفی و عرضه می کند. نسخه پلاس بالاتری نسخه بوده و از مشخصات رده بالایی برخوردار است.

در سوی دیگر دو نسخه لایت و استاندارد از مشخصات نسبتا پایین تری برخوردار هستند. گذشته از جدیدترین اخبار نشان می دهد که سامسونگ نسخه ای با حافظه داخلی ۱ ترابایتی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس را عرضه می دارد که قیمتی بیش از ۱۷۰۰ دلاری برای آن تعیین شده است.

چنین قیمتی بسیار بالاست و دلیل آن نیز محرض است. کره ای ها در تلاش هستند تا با افزودن فناوری و ویژگی های قابل توجه به گوشی های هوشمند جدید خود، طرفداران را معطوف نمایند. از مشخصات کلیدی گلکسی اس ۱۰ پلاس باید به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی QHD+، حافظه رم ۱۲ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی سه گانه ۱۲ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار