گلکسی S22 اولترا با شارژ سریع ۴۵ واتی راهی بازار خواهد شد

6819caddd2e1f40c9840eca0fab7e2e3
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در این روزها که بازار رونمایی از پرچمداران گرم شده است کره ای ها نیز برخی از مشخصات پرچمدار آینده ی خود با نام گلکسی S22 اولترا را فاش کرده اند. کمپانی سامسونگ که به تازگی گلکسی S21  اولترا را با قابلیت شارژ سریع ۲۵ وات رونمایی کرده بود حالا قصد دارد S22  اولترا را با شارژ سریع ۴۵ واتی در دسترس کاربران قرار دهد. در ادامه خبر با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری را در این باره کسب کنید.

با توجه به اخبار منتشر شده توسط افشاگران مشهور؛ سامسونگ گوشی هوشمند و پرچمدار گلکسی اس ۲۲ اولترا را با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی راهی بازار خواهد کرد. این نکته گفتنی است که قابلیت ذکر شده را نمی توان جز جدیدترین پیشرفت های سامسونگ دانست چرا که این کمپانی پیش از این در دستگاه های دیگر خود نیز این قابلیت را به کار برده بود.

افشاگری ها به بازگو کردن همین نکته ختم نشده، بلکه برخی بیان کرده اند که این گوشی همچون فولد ۳ از دوربین زیر نمایشگر بهره مند نمی شود و همچون گوشی های دیگر سامسونگ دوربین سلفی در حرفه ی بالای نمایشگر تعبیه خواهد شد، مضاف بر این گلکسی اس ۲۲ در نسخه های استاندارد و پلاس از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسل GN5 که مجهز به تکنولوژی فوکوس خودکار است، برخوردار خواهد شد.

پردازش اطلاعات در این دستگاه بر عهده ی تراشه ی اگزینوس ۲۲۰۰ است که دارای یک هسته ی قدرتمند Cortex-X2 با فرکانس ۲.۹ گیگاهرتز، سه هسته ی بزرگ Cortex-A710 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز و چهار هسته ی  Cortex-A510 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی، است. با تمام این تفاسیر گوگل در حال گسترش و بهبود نخستین تراشه ی داخلی خود است، تحلیلگران حوزه ی تکنولوژی بر این باورند که سال جاری بازار موبایل بیشتر شاهد رقابت پردازنده های قوی با یکدیگر خواهد بود.

همانطور که مطلع هستید کمپانی سامسونگ سعی کرده است که چند سری از گوشی های پرچمدار خود را با سرعت شارژ متفاوتی راهی بازار کند. به طور مثال گلکسی نوت ۹ و گلکسی اس ۲۰ اولترا از قابلیت شارژ سریع ۴۵ واتی برخوردار شده اند، این در حالی بود که گلکسی اس ۲۱ اولترا از قابلیت شارژ سریع ۲۵ وات بهره برده بود. خبر خوب این است که کمپانی مذکور قصد دارد دستگاه های تولیدی خود را به قابلیت شارژ سریع مجهز کند.

منبع: gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار