گلکسی S21 FE سامسونگ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه می شود

51c058a233a1f26b7eb4cb193f63ff03
زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق گزارش‌های ارائه شده برخی منابع، سامسونگ Galaxy S21 FE را در ماه آگوست روانه بازار می‌کند. معرفی این نسخه مقرون‌به‌صرفه سری Galaxy S21 هم‌زمان با محصولاتی از جمله Galaxy Z Fold3 و Galaxy Z Flip3 خواهدبود، هرچند احتمال دارد که این محصول بخاطر قابلیت خم شدن (تاشو بودن) در مرکز توجه قرار گیرد. این گوشی هوشمند که درواقع نسخه تضعیف‌شده گلکسی اس ۲۰ محسوب می‌شود با قیمتی کمتر، در اختیار علاقه‌مندان به محصولات شرکت کره‌ای قرار خواهدگرفت. نسخه امسال سامسونگ گلکسی S بار دیگر نسخه Fan Edition دریافت می‌کند و گوشی از قبل بصورت آنلاین ارائه می‌شود. امید است که Galaxy S21 FE طی دو ماه به تولید انبوه برسد. در آستانه راه‌اندازی این تلفن هوشمند، جزئیات مربوط به آن از چند ماه گذشته در اینترنت منتشرشده است. آخرین اطلاعات در مورد این گوشی، چیپست آن را تأیید می‌کند و به لطف لیست Geekbench، اکنون می‌توان جزئیات بیشتری در مورد قطعات داخلی این محصول به دست آورد.

گلکسی S21 FE

Samsung Galaxy S21 FE با شماره مدل SM-G990 که اکنون توسط Geekbench محک‌زده شده است؛ قرار است از پرچمداران گلکسی S21 باشد. این گوشی جانشین نسخه اس ۲۱، به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ SoC مجهز خواهد شد. کارت امتیاز این گوشی هوشمند حافظه ۶ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری One UI 3 است. با توجه به جزئیات جدید، Galaxy S21 FE همان حافظه رم قبلی Galaxy S20 FE را خواهد داشت. بااین‌وجود، این دستگاه درست مانند خواهر و برادرهای گران قیمت خود با چیپست به روز شده (Snapdragon 888 به جای Snapdragon 870) عرضه خواهد شد. استفاده از این تراشه یعنی برخورداری از مودم ۵G و احتمالا دیگر مدلی با مودم ۴G/LTE عرضه نخواهد شد. اما نمی‌توان احتمال وجود مدل‌های گلکسی اس ۲۱ با تراشه‌ی Exynos 2100 را منتفی دانست.

طبق گزارش‌های قبلی، Galaxy S21 FE با نام مستعار R9 از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی با طراحی Infinity-O، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی (در حفره‌ای دایره‌ای در قسمت مرکزی بالای صفحه‌نمایش) و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. ابعاد آن ۱۵۵.۷ x 71.45 x 7.9 میلی‌متر است و در پنج رنگ (خاکستری/نقره ای، سبز، صورتی، بنفش، سفید) با قاب پشت پلاستیکی مات در دسترس خواهد بود. این‌بار جزیره دوربین مانند سایر دستگاه‌های Galaxy S21 بخشی از طراحی قاب نخواهد بود. هنوز قیمت و زمان عرضه‌ی نسخه‌ی طرفداران گلکسی اس ۲۱ مشخص نیست اما انتظار می‌رود که در یک رویداد Galaxy Unpacked در تاریخ ۱۹ آگوست رسمی شود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار