آشکار شدن اطلاعات جدید از گلکسی نوت ۹

69a023a75af3f2554d8ebb4d56052db1
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آشکار شدن اطلاعات جدید از گلکسی نوت ۹

شرکت سامسونگ قصد داشته تابستان ۲۰۱۸ از گوشی هوشمند گلکسی نوت ۹ با مشخصات پرچمدار و قلم اس پن رونمایی کند. اسمارتفونی که مشخصات قابل توجهی داشته و تاکنون شایعات بسیاری درباره آن شاهد بودیم.

در گزارش تازه انتشاریافته گفته شده گلکسی نوت ۹ به باتری پرظرفیت تری که ۷۰۰ میلی آمپر ظرفیت بیشتری دارد، مجهز است. این یعنی با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری نسبت به ۳۳۰۰ میلی آمپری نسخه پیشین رو به رو هستیم. البته این جزئیات تنها محدود به باتری بوده و اطلاعات دیگری را در بر نمی گیرد.

البته تنها تغییر صورت گرفته مربوط به سنسور بوده و در باقی قسمت های طراحی تفاوتی شاهد نیستیم. این نشان می دهد سامسونگ اطمینان کاملی از رونمایی محصول جدید خود داشته و این اسمارتفون ها از پس آزمایش ها موفق بیرون آمده است. در اخباری مرتبط احتمال داده می شود که دلیل تغییر تصمیم کمپانی سامسونگ برای ارائه ندادن حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش گوشی نوت ۹ این بوده است که عملکرد آن دقت بالایی نداشته است و همچنین پر هزینه بودن اجرای چنین پتنتی نیز می تواند یکی دیگر از دلایل تغییر تصمیم کمپانی سامسونگ باشد.

البته می توان گفت کمپانی سامسونگ در حال بهبود بیشتر این پتنت و فناوری برای بالا بردن دقت عملکرد آن می باشد چرا که قصد دارد علاوه بر استفاده از این فناوری در تلفن های همراه هوشمند خود از آن در سایر محصولات خود نیز استفاده کند از این رو بهبود عملکرد آن برایش مهم است و این مسئله هم می تواند یکی دیگر از دلایل تغییر تصمیم سامسونگ باشد .

از مشخصه های سخت افزاری گلکسی نوت ۹ باید به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی QHD+ اینفینیتی دیسپلی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ با تراشه گرافیکی آدرنو ۶۳۰، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت تغییر دیافراگم لنز و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و برخی دیگر را نام برد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار