ردمی نوت ۱۰ JE با اسنپدراگون ۴۸۰ و استاندارد IP68 معرفی شد

bd82a956cbcf140a1622bb8879136e1f
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیائومی یکی دیگر از موبایل های هوشمند خود از سری ردمی با نام ردمی نوت ۱۰ JE  را معرفی کرد. گویا این دستگاه نسخه ای پیشرفته از ردمی نوت ۱۰ ۵G  و ردمی نوت ۱۰T 5G   است.

این محصول جدید چینی ها بسیار شبیه به گوشی اپو رنو A5  است و از نظر طراحی نیز همچون ردمی نوت ۱۰ ۵G است که حتی از نظر ویژگی های دیگر نیز همچون گوشی مذکور تولید شده است. موبایل هوشمند ردمی نوت ۱۰ JE  مجهز به صفحه نمایشLCD 6.5 اینچی است که رزولوشنی ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی دارد که نرخ نوسازی آن با اعداد متغیر ۳۰،۵۰،۶۰،۹۰.  هرتزی اعلام شده است. از نظر فضای ذخیره سازی این دستگاه دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از ۴ گیگابایت رم است. این در حالی است که گفته می شود این امکان برای کاربران وجود دارد که رم خود را تا ۱ ترابایت افزایش دهند.

مشخصات ردمی نوت ۱۰ JEشیائومی در تولید این گوشی از تراشه ی اسنپدراگون ۴۸۰ شرکت کوالکام استفاده کرده است و در تولید گوشی ردمی نوت ۱۰ JE   همکاری خود با شرکت مدیاتک را ادامه نداده است و از به کار بردن چیپست دیمنسیتی ۷۰۰ خودداری کرده است. یکی از ویژگی های ارزشمند این دستگاه این است که ضمن بهرمندی از استاندارد IP68  در مقابل نفوذ گرد و غبار و آب عملکردی مقاوم دارد. لنز دوربین سلفی این گوشی ۸ مگاپیکسل است، و دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی واید است که دو دوربین دیگر ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و ماکرو برای تصویر برداری بهتر آن را همراهی می‌کنند.

تامین انرژی این دستگاه جدید شیائومی بر عهده یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی نیز بهره می برد که البته بدون شارژر در اختیار کاربران قرار می گیرد. این نکته نیز قابل ذکر است که گوشی  ردمی نوت ۱۰ JE از قابلیت حالت دو سیم کارتی پشتیبانی نمی کند و از وجود اسپیکر استریو دوگانه نیز بی بهره است. محصول جدید شیائومی از اتصال به بلوتوث ۵.۱، Wifi، Gps، شبکه اینترنت ۵G، جک هدفون ۳.۵ میلی متری و درگاه اتصال USB Type_c برخوردار است. ضمن اینکه این دستگاه از انواع حسگر ها نظیر سنسور نور، شتاب‌سنج، قطب نما،

مادون قرمز، حسگر اثر انگشت مجاور و غیره برخوردار است. موبایل ردمی نوت ۱۰ JE از سیستم عامل آندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 12.5پشتیبانی می کند. این گوشی دارای ابعاد ۱۶۳ در ۷۶ در ۹ میلی متر است که در رنگ های خاکستری و نقره ای و با وزن ۲۰۰ گرم وارد بازار خواهد شد. این گوشی تازه وارد شیائومی  در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ با قیمتی که هنوز مشخص نیست توسط دو اپراتور au  وUQ mobile  که متعلق به ژاپن است در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: gizmochina

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار