جدیدترین رندرهای گلکسی تب S7 FE همراه با کیبورد

0e4ccc8ab6fa8435ded400ef205a1cf0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

جدیدترین اطلاعات ارائه‌شده درمورد اولین تبلت Fan Edition سامسونگ از طراحی صفحه‌کلیدی همراه تبلت رونمایی می‌کند.

رندرهای بی‌شماری که اخیرا در سراسر اینترنت پخش‌شده اطلاعاتی از مشخصات تا صدور گواهینامه نظارتی Galaxy Tab S7 FE را شامل می‌شوند که آن‌ها خود گواه این هستند که به زودی زمان عرضه این تب سامسونگ خواهد رسید.

گلکسی S7 لایت و گلکسی S7 ایکس ال نام‌های مختلفی هستند که تا به امروز برای این تب جدید پیشنهاد شده‌اند، اما جدیدترین گزارش‌ها آن را با نام گلکسی S7 FE ذکر کرده‌اند تا مشابه گلکسی S20 FE و S21 FE باشد.

گلکسی تب S7 FE

مجموعه دندرهای جدیدی که به لطف Roland Quandt در توییتر درز کرده است، نگاهی به تبلت دارد و خود را بی‌خبر از نام نهایی این دستگاه می‌داند و همچنین او ویژگی‌های جدیدی از این تب سامسونگ را منتشر می‌کند. در رندرهای قبلی تب S7 FE در کاور قاب کتابی نمایش‌داده شده بود، اما در گزارش‌های جدید شاهد جلد و پوشش لوازم جانبی کیبورد هم هستیم. در این کاور محل قراردادن قلم S Pen هم به چشم می‌خورد.

سامسونگ برای دستگاه های Fan Edition خود رنگی‌های متنوعی مطابق آنچه برای Galaxy S20 FE در سال گذشته ارائه کرد، در نظر دارد؛ بنابراین تب گلکسی S7 FE در پنج رنگ سیاه، آبی، نقره‌ای، سبز و صورتی عرضه خواهد شد.

گلکسی تب S7 FE

درحالی که Galaxy S20 FE بیشتر ویژگی‌های اصلی گلکسی S20 را به اشتراک می‌گذارد، متاسفانه سامسونگ Galaxy Tab S7 FE را بدون ویژگی‌های مشابه با تب S7 پلاس عرضه می‌کند و یک تبلت کاملاً میان‌رده تولید خواهد کرد. سامسونگ در تب جدید خود از یک نمایشگر LCD بزرگ ۱۲.۴ اینچی و باتری ۱۰،۰۹۰ میلی‌آمپر ساعتی (مانند Galaxy Tab S7+) پشتیبانی می‌کند اما این تب فاقد پنل آمولد است و در چندین بخش دیگر شاهد افت رتبه این محصول جدید خواهیم بود؛ مانند بهره‌مندی از چیپ‌ست اسنپدراگون ۷۵۰G به جای اسنپدراگون ۸۶۵ (پردازنده استفاده شده در Galaxy A52 5G).

Galaxy Tab S7 FE با فناوری استاندارد جدید بی‌سیم فوق‌العاده سریع ۵G ارائه خواهد شد، اگرچه که کاربران انتظار نسخه LTE آن را هم دارند. طولی نمی‌کشد که این تب با همه جزئیات به طور رسمی از سوی شرکت سامسونگ رونمایی می‌شود، زیرا این تبلت در ماه ژوئن به بازار عرضه خواهد شد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار