مقایسه‌ی مشخصات گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس را ببینید

c2d2c93a568ab4af506f237c3bb913e1
زمان مطالعه: 1 دقیقه

کمتر از یک ماه به معرفی رسمی سری نوت ۱۰ سامسونگ زمان مانده است و تا به حال برخی از اطلاعات و مشخصات آن ها درز کرده است. به لطف رندرهای منتشر شد ما حالا طراحی این سری را به خوبی می‌شناسیم و حالا حتی برخی از ویژگی های قلم آن ها را نیز می‌دانیم.

مقایسه‌ی مشخصات نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس

گلکسی نوت ۱۰ از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی با کیفیت فول اچ دی پلاس بهره خواهد برد، در حالی که نوت ۱۰ پلاس دارای یک نمایشگر ۶.۸ اینچی با وضوح تصویر QHD پلاس بهره مند می‌شود. بر اساس اطلاعات موجود هر دو دستگاه به تراشه‌های اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس یا اگزینوس ۹۸۲۵ تجهیز خواهند شد که البته انتظار می‌رود نسخه‌ی جهانی از تراشه‌ی اگزینوس بهره بگیرد.

blank

هر دو نسخه‌ی سری نوت ۱۰ در حالت پایه دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هستند که در نسخه‌ی پایه شاهد ۸ گیگابایت رم و در نسخه‌ی پلاس ۱۲ گیگابایت رم را شاهد هستیم. گلکسی نوت ۱۰ انرژی خود را از یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری تامین می‌کند که از فست شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند، در حالی که نوت ۱۰ پلاس دارای یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری بوده و تقریبا فست شارژ دو برابر سریعتری را دارا می‌باشد.

مقایسه‌ی دوربین

همانطور که حتما می‌دانید و در تصویر زیر مشاهده می‌کنید در پنل پشتی نوت ۱۰ یک دوربین سه گانه تعبیه شده است که از سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دو سنسور ثانویه‌ی ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی تشکیل شده است که به ترتیب دارای قابلیت تله فوتو و عریض هستند.

blank

در سمت دیگر نوت ۱۰ پلاس دارای یک دوربین چهارگانه است که از سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دو سنسور ثانویه‌ مشابه نوت دارد که در کنار آن ها یک دوربین TOF نیز تعبیه شده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار