گزینه رنگی جدید گلکسی A9 استار سامسونگ

7971269e2e9a09d4e424c91883f90cc3
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گزینه رنگی جدید گلکسی A9 استار سامسونگ

شرکت سامسونگ پیشتر گوشی هوشمند رده بالا جدیدی را به نام گلکسی A9 استار وارد بازار چین کرده است. اسمارتفونی که مشخص شد هیچ گاه به دیگر بازارها ورود پیدا نخواهد کرد.

 شرکت هوآوی در بهار امسال نسل جدید پرچمداران خود را به نام سری پی ۲۰ رونمایی کرد. اسمارتفون هایی که مشخصات قابل توجهی داشتند و در گزینه رنگی منحصربفردی هم عرضه شدند. این گزینه رنگی بنفش مایل به صورتی بود که در هنگام قرار گرفتن مقابل نور تغییر رنگی پیدا می کرد. در این بین سامسونگ نیز تصمیم گرفت چنین گزینه رنگی را برای گوشی هوشمند رده بالا گلکسی A9 استار خود در نظر گیرد.

این گوشی هوشمند تنها وارد بازار چین شده و گزینه رنگی نیز برای همین منطقه فراهم آمده است. Galaxy A9 Star محصول رده بالا سامسونگ محسوب شده که با مشخصاتی چون صفحه نمایش ۶.۳ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰*۲۲۲۰ پیکسلی، پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ هشت هسته ای کوالکام، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، باتری ۳۷۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو و قیمت ۴۷۰ دلاری همراست.

در حال حاضر گلکسی A9 استار برای بازار چین دردسترس بوده و مشتریان نمی توانند این محصول را در بازارهای دیگر تهیه کنند. سامسونگ نیز برنامه ای برای عرضه جهانی Galaxy A9 Star نداشته و می خواهد هر سال محصولی را برای بازار چین درنظر گیرد. این بازار همیشه برای شرکت های تولیدکننده یک منطقه اقتصادی بزرگ محسوب شده زیرا از یک سو جمعیت مصرف کننده بالایی داشته و در سوی دیگر برای کسب سود منطقه مناسبی می باشد.

به هر حال انتظار می رود بزودی گزینه های رنگی جدیدی توسط سامسونگ برای اسمارتفون های مختلفش در نظر گیرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار