سامسونگ و عرضه نسخه تجاری گلکسی A8 و S9

dd39095658d73fe98678829d9b9b93bc
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سامسونگ و عرضه نسخه تجاری گلکسی A8 و S9

شرکت کره ای سامسونگ پیشتر نسل جدید پرچمداران خود را به نام گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس رونمایی کرد. گوشی های هوشمندی که باید آنها را قابل توجه دانست و ویژگی های بزرگی نیز برای این مدل ها در نظر گرفته شده تا بتواند رضایت مخاطب را برآورده سازد. در حالی که پیشتر پیش خرید این سری آغاز شد به تازگی خبر جدیدی پیرامون این پرچمدار نسل جدید منتشر شده که نشان می دهد کره ای می خواهند نسخه تجاری گلکسی اس ۹ و گلکسی A8 را روانه بازار آلمان کنند. این نسخه به عنوان Galaxy A8 Enterprise Edition و Galaxy S9 Enterprise Edition شناخته شده و از طراحی و مشخصات یکسانی با مدل اصلی بهره می برند.

مدل دوم یعنی Galaxy A8 Enterprise Edition در حال حاضر برای خرید وارد بازار آلمان شده اما نسخه Galaxy S9 Enterprise Edition در ماه آوریل به بازار این کشور اروپایی ورود پیدا می کند. نسخه گلکسی اس ۹ با قیمت ۸۴۹ یورو و نسخه گلکسی A8 با قیمت ۴۹۹ یورو در این کشور به فروش می رسد.

اگر مطلع نیستید نسخه های تجاری گوشی های هوشمند سامسونگ از بروزرسانی های همیشگی بهره می برند و یکپارچگی با Knox دارند. دو اسمارتفون تجاری Galaxy A8 Enterprise Edition و Galaxy S9 Enterprise Edition برای سه سال بروزرسان امنیتی ماهانه دریافت می کنند و شرکت کره ای نیز اهمیت بسیاری نیز برای آن قائل است. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا سامسونگ برنامه ای برای عرضه جهانی این دو مدل تجاری دارد یا خیر. عمدتا این نوع نسخه ها تنها در کشورهای محدودی به فروش می رسد و آلمان نیز یکی از آنها به شمار می رود.

به هر حال برای کسب اطلاعات کافی بهتر است منتظر ماند و نمی توان به شایعات بی اساس اکتفا کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار