گلکسی تب اس ۸ احتمالا با اسنپدراگون ۸۹۸ عرضه شود

1cfa9912549c7ddac6ef8f2454779229
زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق نقل قول های موجود دستگاه های هوشمند سری گلکسی ۸ سامسونگ از پردازنده های اسنپدراگون ۸۹۸ شرکت کوالکام بهرمند می شوند و بهرمندی از تراشه ی اگزینوس منتفی شده است.

چند ماهی از فاش شدن اطلاعات مربوط به گلکسی تب اس ۸ پلاس و گلسی تب اس ۸ اولترا می گذرد، در میان جزئیات فاش شده بیان شده است که این دو مدل تبلت از شارژ ۴۵ واتی برخوردار هستند، بعد از این شایعه یکی از کاربران که همیشه در پی افشا کردن اطلاعات مربوط به دنیای فناوری است اعلام کرد که هر سه مدل تولید شده گلکسی تب اس ۸ دارای این ویژگی خواهند شد.

طبق گزارشات منتشر شده از جی اس ام آرنا،  این تبلت های تازه نفس کمپانی سامسونگ همچون مدل های گلکسی تب اس ۷ دارای ولتاژ ۱۰ واتی و باتری ۴.۵ آمپری هستند. این بدیهی است که باتری به کار گرفته شده در گوشی های هوشمند از باتری های تبلت ها کوچک تر هستند. با این وجود به کار بردن شارژ سریع ۴۰ وات و یا بیشتر در آن ها کمتر به چشم می آید. این نیز قابل ذکر است که تبلت مذکور در نسخه های معمولی از باتری های ۸۰۰۰ میلی آمپری ساعتی برخوردار است و در نسخه ی گلکسی تب اس ۸ پلاس و اولترا باتری های ۱۰۰۹۰ و ۱۱۵۰۰ میلی آمپر ساعتی به کار گرفته می شود.

The cat  اخباری در باب پردازنده های به کار رفته در این تبلت ها منتشر کرده است. وی بیان کرده است که هر سه تبلت در دست تولید سامسونگ به تراشه ی اسنپدراگون ۸۹۸ مجهز خواهند شد، این موضوع نیز دور از انتظار نیست چرا که تاخیر زیادی در عرضه ی این تبلت ها وجود دارد بنابراین این احتمال می رود که سامسونگ در انتظار این است که اسنپدراگون ۸۹۸ تا ماه دسامبر وارد بازار شود تا در ساخت و عرضه ی این تبلت ها به کار گرفته شود. این افشاگران حوزه دیجیتال و فناوری با اطمینان بیان می کنند که سامسونگ به هیچ عنوان قصد استفاده از تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ را در ساخت این تبلت ها ندارد و احتمال به کارگیری از آن ۰ است چرا که این تراشه اصلا  آماده استفاده کردن نیست. البته نمی‌توان از قدرت این تراشه چشم پوشی کرد چرا که  از پردازنده گرافیکی AMD RDNA  نیز برخوردار است و بدیهی است که هر چه قدرت گرافیکی بیشتر باشد در صفحه نمایش بزرگتر بیشتر به کار می آید و کیفیت بهتری را ارائه خواهد داد.

منبع: gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار