ساعت هوشمند جدید اسپورت و استایل ال جی به زودی روانه ی بازار خواهد شد

4b06ed511c0eba1072d5ecf28dc973d2
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ساعت هوشمند جدید اسپورت و استایل ال جی به زودی روانه ی بازار خواهد شد

کمپانی ال جی ساعت جدیدی را طراحی کرده است که کد نام آن LM-W315 می باشد و با سیستم عامل Wear OS و همان اندروید سابق همراه است ، این ساعت هوشمند جدید کمپانی ال جی به تازگی موفق شده است که تاییدیه FCC را دریافت کند .

با وجود اینکه هنوز به طور رسمی اعلام نشده است که این ساعت هوشمند جدید کمپانی ال جی از چه نوعی می باشد اما احتمال داده شده است که این ساعت هوشمند از نوع ساعت های هوشمند اسپورت و استایل ال جی باشد  .

براساس شایعاتی که در زمینه ی ساعت هوشمند ال جی وجود دارد احتمالا صفحه نمایش آن ۱.۲ اینچ باشد و از پردازنده ی اسنپدراگون ۲۱۰۰ کوالکام در آن استفاده شود ، شاید ضخامت بیشتری که در طراحی بدنه ی این ساعت هوشمند جدید کمپانی ال جی دیده می شود به دلیل استفاده از همین پردازنده ی اسنپدراگون ۲۱۰۰ کوالکام باشد .

شاید فکر کنید ضخامت زیادی که در این ساعت هوشمند ال جی به کار رفته است چندان نمی تواند کاربر پسند باشد اما کمپانی ال جی با استفاده از رم ۷۶۸ مگابایتی و البته ۴ گیگابایت حافظه ی داخلی در ساعت هوشمندش می تواند کاری کند که کاربران از ضخامت زیاد استفاده در این ساعت صرفه نظر کنند .

یکی دیگر از ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد ساعت هوشمند ال جی ، مقاومت بالای آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار می باشد از این رو کمپانی ال جی توانسته است برای این محصولش استاندارد IP68  را دریافت کنند .

البته از معایب این ساعت هوشمند در کنار ضخامتی که دارد می توان به پشتیبانی نکردن آن از شبکه ی سلولار ، GPS و NFC اشاره کرد که ممکن است برای کاربران چندان خوشایند نباشد .

ساعت هوشمند ال جی در دو رنگ مشکی و نقره ای با قیمت ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار بسته به مدل ساعت تا پایان ماه میلادی جاری روانه ی بازار خواهد شد .

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار